• ik heb echt verschrikkelijk haar!

    het is slap, stijl en je kan er TOTAAL niks mee.
    daarbij als ik er iets mee doet dan zit het binnen een half uur helemaal in de war precies zoals het zat toen ik mijn bed uit kwam:|

    het is echt verschrikkelijk, ik wil meer model en volume, weet iemand wat ik met mijn haar kan doen!

    btw. krullen staan mij niet.

    dus echt HElp!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn haar is ook stijl, slap en zwaar. Ik kan er niks mee doen!
    Ik heb echt het gezicht waar mijn haar volume nodig heeft. Ik roffel er eens door, zit goed en één seconde later zit het weer als ervoor.
    Ik vind mezelf niet lelijk als in mijn haar volume zit, maar als het stijl en plat is zoals gewoon durf ik amper in de spiegel te kijken! --" Serieus NIKS helpt! Misschien moet ik maar een permanente golf nemen, heb ik eindelijk wat volume.
    Dus ik weet het ook niet voor jou.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb dat ook. Voor mijn sportwedstrijden moet mijn haar in een knot kunnen, dus ik wil het lang houden en zonder pony. Daarom zal het bij mij altijd een beetje futloos lijken. Zelf ga ik het dus krullen, een permanent. Maar die staan jouw dus niet... Vind je dat zo van tevoren? Want je kunt het altijd proberen. Maar als je het al eens geprobeerd hebt, dan niet nee.

    Over het algemeen: hoe korter het haar, des te meer volume. Dus je kunt je haar korter knippen. Verder geeft laagjes inderdaad ook volume. Volgens mijn kapper werkt highlights over het algemeen niet zoals laagjes dat zegmaar doen.

    Leuk opsteken is ook leuk. Ik heb op de zwarte markt in beverwijk hele mooie spelden gekocht met vlindervorm en bloemen etc, leuke steentjes erbij. Dus dat ga ik nu proberen.


    To live would be an awfully big adventure

    Laat het in laagjes knippen, daar krijg je sowieso al meer volume van. Verder kun je dan als het nog vochtig is als je onder de douche vandaan komt er mousse in doen en het dan op de kop föhnen. Als dát niet werkt, dan weet ik 't ook niet meer 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een föhn kan wonderen doen, Ik had een maand geleden hetzelevde probleem en heb de föhn naar boven gehaald en het resultat was magical


    All I wanna do is lose control

    I don't know, heb zelf een krullenbos dus... Dat is ook niet altijd een pretje.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb hetzelfde probleem man :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Misschien een soort volumemousse?
    Laagjes werken meestal ook. Ga anders naar de kapper, en vraag het daar.


    Food.

    Secretive schreef:
    Ga naar de kapper.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    je kan laagjes laten knippen ? (: of een speciale mousse voor meer volume.
    & als je het droogt , je haar drogen als je je bukt, zodat je haar over je hoofd hangt (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.