• (Als dit hier niet mag staan, mag dit topic onmiddellijk worden gesloten of worden verwijdert, want dit is natuurlijk wel een beetje reclame)

    Ik kwam hier even een paar shirts van mij laten zien, ik zou graag weten wat mensen er van denken.





    Aangezien ik veel aardige reacties krijg op mijn T-shirts op deviantart.com, heb ik besloten ook shirts te gaan maken voor een klein beetje geld. Natuurlijk gaan de prijzen verschillen per shirt.

    Ik doe ook 'art trades' en aangezien ik weet dat er een heleboel getalenteerde mensen zijn, weet ik zeker dat dit oook mogelijk zal zijn. En ik heb dit ook al eerder gedaan. Maar het moet wel een T-shirt waard zijn.

    Ik kan vanalles op een shirt maken, van teksten tot tekeningen tot manga figuurtjes. Als je me een plaatje stuurt, of meerdere mogelijke plaatjes, dan kan ik zeggen of dit mogelijk is of niet.

    Een aantal plaatjes van shirts die ik heb gemaakt, en ik heb deze niet overgetrokken, dus het is allemaal uit de losse hand gedaan. Het is allemaal gedaan met textiel verf met een kwast.

    Als er iemand geinteresseerd is, of als er iemand meer informatie wil, stuur maar een berichtje of plaats hier iets.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik vind ze mooi!


    Food.

    Ik vind ze awesome :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Heb je die serieus zelf gemaakt? -jaloers-
    De eerste is niet helemaal mijn smaak, maar die anderen zijn echt geweldig. Verkoop je ze ofzo? (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik vind die 2e gaaf (:

    al heb ik geen idee wat erop staat XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    oeehh, i love them! :9~


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dementor schreef:
    ik vind die 2e gaaf (:

    al heb ik geen idee wat erop staat XD


    Seize the day staat er.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Giants schreef:
    Heb je die serieus zelf gemaakt? -jaloers-
    De eerste is niet helemaal mijn smaak, maar die anderen zijn echt geweldig. Verkoop je ze ofzo? (:


    Die eerste heb ik inderdaad zelf gemaakt. Geloof me dat het heel lang duurde. En ik denk dat dat shirt ook echt alleen maar leuk is voor Hetalia fans, en voor andere mensen is het waarschijnlijk; oh leuk, maar ik weet toch niet wat ik er mee moet, want ik ken het niet. En zoals ik in het tekstje eronder zeg, wil ik het gaan verkopen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik vind die van Seize The Day echt heel mooi ^^


    -

    Ik vind ze wel mooi !
    Ik zou wel is iets willen sturen .. ;p
    Maar heb geen idee hoe je dat wil gaan doen
    ghehehehee
    Het is echt wel super cool dat je dit kan


    Danmarks Dynamite.

    Synyster schreef:
    (...)

    Die eerste heb ik inderdaad zelf gemaakt. Geloof me dat het heel lang duurde. En ik denk dat dat shirt ook echt alleen maar leuk is voor Hetalia fans, en voor andere mensen is het waarschijnlijk; oh leuk, maar ik weet toch niet wat ik er mee moet, want ik ken het niet. En zoals ik in het tekstje eronder zeg, wil ik het gaan verkopen.


    Oeps, niet gelezen, haha. En ik ken dat Hetalia-geval inderdaad niet, maar toch. Supervet. _O_


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.