• Ik ben al sinds de basis school het stomme, lelijke meisje dat geen vrienden heeft en een vreselijke kledingstijl. Ze hebben zoveel veel vreselijke dingen genoemd en... Ik heb altijd gedacht dat ik gewoon niet goed genoeg was voor deze wereld, en ik probeerde te veranderen, gewoon om er bij te horen. Het maakte het allemaal alleen maar erger omdat ik mezelf niet kon zijn. En ik heb besloten om dit jaar gewoon mezelf te zijn, doen wat ik wil, en ik ga er een super jaar van maken.
    My point is,
    Het is hard om altijd de pispaal te zijn, en altijd gezeik over je heen te krijgen. Maar het is altijd nog beter om je zelf te blijven en niet tot dat niveau te zakken. Blijf je zelf, en wees blij met je zelf want op die manier kan je wat bereiken.

    Waarom ik dit allemaal zeg? Omdat al mijn vriendinnen de zelfde gedachten hadden/hebben als ik. En ik heb gezien hoe deprimerend het allemaal is en... Daarom wilde ik het gewoon even mededelen... - Daarbij lucht het heel erg op om "publiekelijk" durven te zeggen dat hoe apart je ook bent, dat je trots op jezelf moet zijn.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:34 ]


    Forever.

    Mooi gezegd en het is inderdaad waar, en als ik jou was zal ik iedereen negeren en niet over je heen laten lopen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat lied is echt zo goed. Het spoort je aan om jezelf te zijn, net zoals Firework van Katy Perry.


    All was well.

    Proud to be a loser:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mooi gezegt meid!
    ik had precies het zelfde probleem toen ik op de basisschool zat. Maar ik ben er over heen, verandert en sterker geworden. Ook heb ik mijn eigen stijl gevonden.het gaat je wel lukken :3
    Daarom is dat ook 1 van mijn lievelings nummer:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uneventful schreef:
    Mooi gezegd en het is inderdaad waar, en als ik jou was zal ik iedereen negeren en niet over je heen laten lopen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Je hebt helemaal gelijk! Ook al is het soms moeilijk, je moet altijd jezelf blijven. Dan kun je pas gelukkig zijn! Laat die anderen maar zeiken! Dat doen ze toch alleen maar omdat ze onzeker zijn over hun eigen! Go girl _O_ x

    Oh, dat vind ik heel goed van je. (: Ik doe het zelf ook, no matter what people say, ik ben geweldig op mijn eigen speciale manier. Het boeit niet, je leeft, je bent mezelf en je hebt lief, dat vind ik het belangrijkste. c:


    wth.

    BeRavenclaw schreef:
    Mooi gezegt meid!
    ik had precies het zelfde probleem toen ik op de basisschool zat. Maar ik ben er over heen, verandert en sterker geworden. Ook heb ik mijn eigen stijl gevonden.het gaat je wel lukken :3
    Daarom is dat ook 1 van mijn lievelings nummer:Y)

    Het is fijn om te weten dat het gelukt is bij je, en ik hoop dat het bij mij net zo goed gaat!


    Forever.

    Persefoneia schreef:
    Proud to be a loser:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Uneventful schreef:
    Mooi gezegd en het is inderdaad waar, en als ik jou was zal ik iedereen negeren en niet over je heen laten lopen.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    precies!
    je hoort ook jezelf te kunnen zijn :O


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Als ik heel eerlijk ben, moet ik toch even zeggen dat ik heel opgelucht ben nu..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:48 ]


    Forever.

    Ik ben ook een soort van "loser", omdat ik niet meedoe aan hypes die veel meisjes op mijn school wel hebben.
    Maar dat boeit me niet, omdat ik genoeg mensen ken die van mij houden zoals ik ben. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Ik ben ook een soort van "loser", omdat ik niet meedoe aan hypes die veel meisjes op mijn school wel hebben.
    Maar dat boeit me niet, omdat ik genoeg mensen ken die van mij houden zoals ik ben. (bloos)

    Geloof me, al zou ik mee doen met de hypes, dan nog respecteren ze me niet. Gewoon weg alleen omdat ik anders ben. - Maar anders zijn is veel leuker dan "normaal" zijn. Zijn zoals ieder ander.


    Forever.

    Mooi gezegt, ik weet hoe je je voelt. Heb precies hetzelfde meegemaakt. (Nouja niet precies want ik ga nu van mn school af) Maar ik zeg je ook ik ben trots om anders te zijn. De muziek van Glee heeft me geholpen om mezelf te blijven