• You just gotta love him...:9~

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 21:01 ]


    Forever.

    :9~ :9~ :9~


    -

    Ik ben meer voor Darren dan voor Blaine. :Y)


    All was well.

    Naah, niks voor mij.

    Gringotts schreef:
    Ik ben meer voor Darren dan voor Blaine. :Y)

    Ik vind Blaine echt ontzetten sexy in zijn Dalton uniform en zijn haar zit daar altijd zo netjes en voor het eerst in mijn leven vind ik dat sexy bij iemand, haha! Net zoals dat ik uniformen normaal haat... :9~


    Forever.

    Or not.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Roswell schreef:
    (...)
    Ik vind Blaine echt ontzetten sexy in zijn Dalton uniform en zijn haar zit daar altijd zo netjes en voor het eerst in mijn leven vind ik dat sexy bij iemand, haha! Net zoals dat ik uniformen normaal haat... :9~

    Van uiterlijk vind ik ze niet zo verschillend, maar Darren zijn echt karakter is toch leuker. (krul)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Van uiterlijk vind ik ze niet zo verschillend, maar Darren zijn echt karakter is toch leuker. (krul)

    I like both.. Maar ik heb zoiezo wel iets met gays dus ja xd


    Forever.

    Darreeeeeeeen <3


    Gleek and proud <3

    Cutiepie (krul)
    Ik weet zo zeker dat Criss en Danced nog in dit topic gaan reageren xd

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 21:10 ]


    “Love is a contradiction.”

    StarGleek schreef:
    Darreeeeeeeen <3

    Is sexyyyyyyy <3


    Forever.

    DarrenDarrenDarrenDarrenDarrenDarrenDarren:9~
    of
    BlaineBlaineBlaineBlaineBlaineBlaineBlaine:9~

    Ik vind de uniform van Blaine zo sexy. Ik weet niet waarom, ik vind het bij hem gewoon sexy staan. Maar Blaine is gay, dus vind ik Darren leuker ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wieeh, jaaa haha :9~

    Persefoneia schreef:
    DarrenDarrenDarrenDarrenDarrenDarrenDarren:9~
    of
    BlaineBlaineBlaineBlaineBlaineBlaineBlaine:9~

    Ik vind de uniform van Blaine zo sexy. Ik weet niet waarom, ik vind het bij hem gewoon sexy staan. Maar Blaine is gay, dus vind ik Darren leuker ;')

    Haha maar Blaine en Kurt zijn gewoon enorm schattig samen dus ik heb er niks op tegen. Hoe graag ik ook zou willen dat ik met hem was in plaats van Kurt.. Haha


    Forever.