• Helloo, Ik heb leesvoer nodig dus... heb je misschien een tip voor me?

    Hij moet over HP gaan het liefste een Severus Snape love story of een Fred of George love story.
    Dus weet jij een leuke zet hem hier ;")

    Dank u x,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Tainted Glóry, Painted Smiles

    Mijn favo HP-achtige story op Quizlet ^^ Ik lees hem heel graag

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 15:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Seven Deadly Sins | Draco Malfoy.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ga ze is even bekijken ;').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Seven Deadly Sins van Draco MAlfoy is mijn lievelingsverhaal geschreven door Uneventful. Ik lees hem heel graag en het is een mooi verhaal.


    Don't try to get me down.

    Ik heb een Fred Weasley story! :'D

    Our time is running out.



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    Our time is running out,
    You can't push it underground
    You can't stop it screaming out
    How did it come to this?

    Heb geen Hp story.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 16:00 ]


    Life is all about having a good time.

    @ Fidelity: James Maslow zit in Harry Potter? :'D (Topic niet gelezen..)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    vervelinghoi schreef:
    Seven Deadly Sins van Draco MAlfoy is mijn lievelingsverhaal geschreven door Uneventful. Ik lees hem heel graag en het is een mooi verhaal.


    Ah thanks honey.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fred love story, die heb ik! (:
    Show the world who you really are


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dursley schreef:
    Ik heb een Fred Weasley story! :'D

    Our time is running out.



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    Our time is running out,
    You can't push it underground
    You can't stop it screaming out
    How did it come to this?



    Omg jou verhaal is echt super goed snel verder gaan hoor!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rogue schreef:
    (...)


    Omg jou verhaal is echt super goed snel verder gaan hoor!


    Nawh, bedankt! Dat vind ik echt heel lief van je! Ook bedankt voor je reacties enzo! (bloos)

    Dursley schreef:
    (...)

    Nawh, bedankt! Dat vind ik echt heel lief van je! Ook bedankt voor je reacties enzo! (bloos)




    Stiekem ben ik ook heel lief,Maar je moet snel verder gaan hoor hij is echt goed.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    The life of a Weasley:
    een hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met als hoofdpersoon Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel en Hermelien Griffel.


    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world:
    Myrthe Aalsbeek heeft de eerste vier jaar van haar schooltijd op Beauxbatons gezeten. Maar als haar ouders naar Engeland verhuizen, moet ze het vijfde jaar opnieuw beginnen op Zweinstein. (Ron Wemel-lovestory :$)


    Hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?