• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Memento - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.




    Edit By Esther

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 13:50 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Oke


    Tears are words the heart can't say.

    Staat er nog een kapje op of niet.


    Tears are words the heart can't say.

    ?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    er staat een | in plaats van &, ahah


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    staat er nog zo'n ding op : ´


    Tears are words the heart can't say.

    Op de A ja


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Staat er al. Ik twijfelde wat. En ik heb het er bij Cesc ook maar meteen bij gezet.


    Tears are words the heart can't say.

    En ik weet niet of je het al weet, maar mijn Oma ligt in het ziekenhuis. :X

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 9:20 ]


    Tears are words the heart can't say.

    OH MY GOD?! ECHT?! heeft ze iets ergs?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ze was bijna dood. Ze ligt er al bijna 3 weken. Van ahar kledertrap gevallen. Inwendige bloedingen veel. Die maar laat gevonden werden. Bont en blauw van kop tot teen. En dan vanalles dat er uit verder kwam. Uiteindelijk kreeg ze wate rop haar longen, een blaasontsteking van een sonde, ze moet bloedverdunners nemen omdat haar hart anders niet goed werkt maar die deden die inwenidige bleodingen weer starten. Nu is ze al beter. Vorige week is ze wel weer naar een hartbewaking ding gevoerd omdat het weer echt slecht ging. En nu gaat ze in een van de komende weken naar een revalidatiecentrum gedaan worden,w ant ze kan nu niet eens zelf uit bed raken enz. Dusja.


    Tears are words the heart can't say.

    Oh my god, dat is erg. Heel, heel, heel erg veel sterkte Nikki <3
    En ik ben er voor je <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jha dankje. Maar ik dacht ik ga het maar vragen anders als ikd an iets zei zo je nietw etenw aarover het gaat. En dan moet ik het weer zeggen enz. En ik heb het al zoveel gezegd dat ik het niet veel meer wil zeggen. Tot vorige week donderdag was ik er nog van overtuigd dat ze dood ging gaan.


    Tears are words the heart can't say.

    Is ze nu buiten levensgevaar dan? ;$

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 9:33 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jhajha.


    Tears are words the heart can't say.

    Ze ligt wel op gewone kamer enzo hoor. Maar het was gewoon zij zelf gaf ook op en daarom was ik nog steeds bang dat ze doodging


    Tears are words the heart can't say.