• De Justin Bieber-hype is verminderd en de One Direction-hype is daar in de plaats gekomen. I mean, come on, dat zie je zo! Kijk naar de top 5 en de topics. And honestly, I like it. =]
    What do you guys think?


    We accept the love we think we deserve.

    orly?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik geef er eigelijk niet zo veel om. Maar het zou hypocriet zijn om te zeggen dat ik het niet leuk vind dat One Direction hier ook wat aandacht krijgt (': .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Swaggerific schreef:


    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 1:34 ]


    None but ourselves can free our minds.







    denk dat mijn mening nu wel duidelijk is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik haat het, simpelweg omdat ik niet wil dat One Direction ook zo'n hype gaat worden als Tokio Hotel en zo. I <3 1D, al vanaf het begin, en eerlijk gezegd heb ik een stronthekel aan hoe alles nu loopt; mensen die plots hun grootste fan zijn omdat ze WMYB hebben gehoord. Fuck off, serieus. Het irriteert me mateloos.

    Abrazo schreef:
    Ik haat het, simpelweg omdat ik niet wil dat One Direction ook zo'n hype gaat worden als Tokio Hotel en zo. I <3 1D, al vanaf het begin, en eerlijk gezegd heb ik een stronthekel aan hoe alles nu loopt; mensen die plots hun grootste fan zijn omdat ze WMYB hebben gehoord. Fuck off, serieus. Het irriteert me mateloos.



    wat maakt het in godsnaam uit wie als eerste fan was?


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)



    wat maakt het in godsnaam uit wie als eerste fan was?

    Daar gaat het toch helemaal niet om? Bij mij gaat het erom, en dat staat ook in mijn tekst?!, dat er nu mensen zijn die plots kei grote fan zijn omdat ze één liedje hebben gehoord. Plots zijn ZIJ opeens de super fans en zijn zij de beste en zo, dáár gaat het mij om. Om die mensen die alleen maar fan zijn omdat het plots een hype is.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Daar gaat het toch helemaal niet om? Bij mij gaat het erom, en dat staat ook in mijn tekst?!, dat er nu mensen zijn die plots kei grote fan zijn omdat ze één liedje hebben gehoord. Plots zijn ZIJ opeens de super fans en zijn zij de beste en zo, dáár gaat het mij om. Om die mensen die alleen maar fan zijn omdat het plots een hype is.


    Waarom zou je je daar aan ergeren? Ik snap het niet. Ze doen mee met de hype. Dus? Daardoor blijft er niet genoeg fandom over voor jou fso? :8


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Waarom zou je je daar aan ergeren? Ik snap het niet. Ze doen mee met de hype. Dus? Daardoor blijft er niet genoeg fandom over voor jou fso? :8

    Ja ik erger mij daar aan? Is dat jou probleem dan? Heb jij daar last van? Denk het niet hé.
    En echt, gast, ik heb een slechte avond achter de rug, maak me alsjeblieft niet NOG slechter gezind door je stomme comments als "dan blijft er niet genoeg fandom voor jou over fso" want eerlijk? die slaan nergens op?

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja ik erger mij daar aan? Is dat jou probleem dan? Heb jij daar last van? Denk het niet hé.
    En echt, gast, ik heb een slechte avond achter de rug, maak me alsjeblieft niet NOG slechter gezind door je stomme comments als "dan blijft er niet genoeg fandom voor jou over fso" want eerlijk? die slaan nergens op?


    Als jij zegt dat ze nergens op slaan dan slaan ze vast nergens op :Y) En ik heb net zomin last van jouw probleem als jij last hebt van andere fans (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    TIJDELIJK. Alle hypes zijn tijdelijk :D


    Here & Now