• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    It en Mirrors.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik kan vrij goed tegen thrillers en horrors. Maar Dark Water is me toch bijgebleven als één van de engste films ooit, maar dat zal wel te verwijten zijn aan het feit dat dat mijn eerste thriller ooit was. Verder vond ik Martyrs ook best eng, maar die keek ik bij een vriendin en die heeft een supereng huis. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    The Rite, ein bisschen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 12:47 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen, tuurlijk zijn er momenten waar ik ff schrik, maar eng.. nee.
    En Final Destination blijft toch een goeie film, nja deel 1 t/m 3 dan. 4 was echt niks aan en deel 5 wordt denk ik net zo slecht :/


    I live for the applause, you will die for it.

    The house of wax
    Maar ik heb maar weinig thriller/horror films gezien, dus dan is de keuze vrij makkelijk :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Insidious (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    House of Wax, verder heb ik in de trand van horror verder alleen maar Maximum Overdrive gezien, die was niet eng.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik vind romantische komedies eng (cat)

    Al die rare dingen die meisjes van je willen! Lief en aardig zijn! Voor ze zorgen! serieus zijn! KINDEREN! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb gisteren een stuk gekeken van The Human Centipede, maar echt eng was hij niet,
    gewoon misselijkmakend -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    House of wax en Final destination zijn de weinige horror films die ik echt kon verdragen. Hostel vond ik erg. De tweede zou zelf nog erger zijn;

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 12:55 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Paranormal Activity.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik heb niet veel horror gezien, omdat ik horror films haat.

    Ik vind The Orphanage hartstikke eng, The Grudge, Chucky, eigenlijk alle horror films.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Volgens mij ben ik de enige persoon ter wereld die Scream al eng vond, ik kan echt niet tegen dat soort dingen en probeer er dan ook zo min mogelijk naar te kijken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Volgens mij ben ik de enige persoon ter wereld die Scream al eng vond, ik kan echt niet tegen dat soort dingen en probeer er dan ook zo min mogelijk naar te kijken.

    Oh niet de enige hoor, ik vind die film ook eng.
    Dat masker is eng.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Paranormal Activity, haha -ik ben een schijter.