• Waarom zie ik de laatste tijd zoveel topics over vriendjes missen etc?
    Dan heb ik echt zo'n gevoel van: jeuhj, vrijgezel, ik hoef niemand te missen en kan lekker doen wat ik wil 8D
    Dit is echt niet gemeen bedoeld ofzo,
    maar het lijkt wel of het verboden is een leven te hebben als je een vriendje hebt?

    Xx


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik mis mijn vriendje dikwijls maar dan ga ik dingen doen met vrienden, maar als het vrijgezellenleven zo goed is zouden die topics eigenlijk niet mogen irriteren denk ik zo. ;') Maar hey, dat is maar mijn mening. Ik vind het ook raar dat ze vragen wat ze in de tussentijd moeten doen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    er is gewoon iemand die heel veel topics plaatst over haar vriendje, dan lijkt het van super veel te komen, maar dan is het maar van eentje (nerd)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    best bizar
    hoeveel je voor iemand kan gaan voelen
    in een week tijd
    ik weet niet hoe het bij jou zit


    krijg ik net via msn. Hij is niet m'n vriendje, maar dit is toch wel lief?


    It's time to be happy again.

    Beatles schreef:
    Ik mis mijn vriendje dikwijls maar dan ga ik dingen doen met vrienden, maar als het vrijgezellenleven zo goed is zouden die topics eigenlijk niet mogen irriteren denk ik zo. ;') Maar hey, dat is maar mijn mening. Ik vind het ook raar dat ze vragen wat ze in de tussentijd moeten doen.


    Ik heb er helemaal niets op tegen om single te zijn,
    het is gewoon het feit dat ze niet weten wat te doen als dat vriendje weg is, dat vind ik raar ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nightingale schreef:
    best bizar
    hoeveel je voor iemand kan gaan voelen
    in een week tijd
    ik weet niet hoe het bij jou zit


    krijg ik net via msn. Hij is niet m'n vriendje, maar dit is toch wel lief?


    Das lief, idd (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nightingale schreef:
    best bizar
    hoeveel je voor iemand kan gaan voelen
    in een week tijd
    ik weet niet hoe het bij jou zit


    krijg ik net via msn. Hij is niet m'n vriendje, maar dit is toch wel lief?


    Hoor ik daar een liefdesverklaring? :P Het is wel lief als hij niet je liefje is ja.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beatles schreef:
    (...)

    Hoor ik daar een liefdesverklaring? :P Het is wel lief als hij niet je liefje is ja.


    haha, ik heb 'm vorige week leren kennen op vakantie met vriendinnen. En ik mis hem écht heel erg en volgens mij is hij inderdaad verliefd op me. Maar hij woont 2.5 uur met de trein.. echt stom.


    It's time to be happy again.

    Weatherby schreef:
    (...)

    Ik heb er helemaal niets op tegen om single te zijn,
    het is gewoon het feit dat ze niet weten wat te doen als dat vriendje weg is, dat vind ik raar ;D


    Inderdaad, dat vind ik eigenlijk ook echt raar, ik ben dan blij dat ik nog eens iets met mijn vrienden kan doen. (A)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Nightingale schreef:
    (...)

    haha, ik heb 'm vorige week leren kennen op vakantie met vriendinnen. En ik mis hem écht heel erg en volgens mij is hij inderdaad verliefd op me. Maar hij woont 2.5 uur met de trein.. echt stom.


    Wow, da's wel ver. Spreek ergens in een stad of tussen die van jullie 2. Als je me begrijpt.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beatles schreef:
    (...)

    Wow, da's wel ver. Spreek ergens in een stad of tussen die van jullie 2. Als je me begrijpt.


    weet je waar ik aan zat te denken
    we kunnen ook een keer samen een dagje naar een stad gaan tussen rotterdam en deventer in
    utrecht ofzo
    als je daar zin in hebt tenminste

    haha, toch lief dat je het voorstelt. ;3


    It's time to be happy again.

    Phenomena schreef:
    Ik ben happy single :Y) Maar het mag eigelijk toch wel eens gaan komen ...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.