• Wij wonen dus tegen over een speeltuin en alles is nieuw hier, er is dus een grote speeltuin voor de deur en een hele grote school een paar meter verderop. Die school heeft een eigen speel plaats met voetbal kooitje en een klimrek en basketbal dingen. Die speeltuin hoort niet bij die school hier tegen over.

    Maar nu elke dag elke pauze brengt die school die kinderen hier. Agressief, schreeuwen ze zo hard en gillen ze alleen maar!! Irritant, zit ook geen leraar bij, dat die school te veel kinderen aan neemt eigen schuld, maar nu lopen ze te krijsen en ook als ik 1e uur vrij heb of langer kan ik gewoon niet door slapen.

    Heeft iemand idee wat ik eraan kan doen? :( Ik ga dalijk nog naar buiten :S

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:20 ]

    Daystar schreef:
    (...)

    had jij ook zo last van mensen die overlast maken?

    Ja,mijn buurman had de politie gebeld en toen kwamen ze niet meer zo vaak,alleen heel af en toe :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Square schreef:
    Je kunt een klacht indienen, maar ik zou er niet te veel hoop op hebben dat dat echt iets verandert. Dit soort dingen heb je nou eenmaal als je dicht bij een school woont, hoewel ik best snap dat het erg vervelend is.


    ja we wonen dicht bij een school, maar die hebben een eigen plein. Maar daar spelen ze niet:O Dan heb ik er geen last van en dan hoor ik het ook niet, maar ze gaan gewoon in een speeltuin voor ons huis herrie lopen maken!! Daar horen ze niet:S

    Yoshy schreef:
    (...)
    Ja,mijn buurman had de politie gebeld en toen kwamen ze niet meer zo vaak,alleen heel af en toe :'D

    Dat is gewoon omdat die mensen een waarschuwing hebben gekregen omdat ze teveel lawaai maakten dat ze bang geworden zijn. De politie heeft hen waarschijnlijk niet verboden om daar nog te komen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yoshy schreef:
    (...)
    Ja,mijn buurman had de politie gebeld en toen kwamen ze niet meer zo vaak,alleen heel af en toe :'D


    ja ik ga sowieso wel een brief schrijven ofzo dat ik er helemaal niks tegen heb dat er kinderen spelen maar dat ze toch wel veel lawaai maken en ook snachts hebben we overlast van de speeltuin, en dan nu is het speeluur voorbij en gaan ze terug naar het echte schoolplein en nou hoor ik het nog maar heel zacht en heb ik er geen last van,

    Heeft niemand gehoord over die crèche die moest sluiten omdat de buren vonden dat er te veel geluidsoverlast was?
    Ik denk dat je best wel kans hebt, maar ga het eerst eens onderhoren bij de buurtbewoners.


    Has no one told you she's not breathing?

    LoveLost schreef:
    klacht indienen


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    ik heb er niet echt heel veel tegen als kinderen spelen, maar laat ze lekker op hun eigen speelplei nspelen en niet voor mijn deur? Ik bedoel hun maken herrie en maken alles kapot en bevuilen het speeltuintje voor de deur, die troep waait in onze voortuin, smiddags komen er asociale jongeren en die gooien de schommel er over heen, Dus ik schommel ook wel is :$ en doe eentje hoger hangenzodat ik er op pas, dan komen de bewoners WEL naar buiten, terwijl ik de schommels wel altijd goed hang zegmaar?! :S en dan gaan ze lopen klagen, dan zakt bij mij mijn broek af hoor :O

    Overleg met de buren en ga dan naar de directeur van de school en leg hem rechtstreeks je probleem uit?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is gewoon omdat die mensen een waarschuwing hebben gekregen omdat ze teveel lawaai maakten dat ze bang geworden zijn. De politie heeft hen waarschijnlijk niet verboden om daar nog te komen?


    Daystar heeft ook last van geluidsoverlast en niet van de kinderen,neem ik aan
    Het is tenslotte een speeltuin.Je gaat de kinderen niet verbieden om daar te komen,right?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Daystar schreef:
    ik heb er niet echt heel veel tegen als kinderen spelen, maar laat ze lekker op hun eigen speelplei nspelen en niet voor mijn deur? Ik bedoel hun maken herrie en maken alles kapot en bevuilen het speeltuintje voor de deur, die troep waait in onze voortuin, smiddags komen er asociale jongeren en die gooien de schommel er over heen, Dus ik schommel ook wel is :$ en doe eentje hoger hangenzodat ik er op pas, dan komen de bewoners WEL naar buiten, terwijl ik de schommels wel altijd goed hang zegmaar?! :S en dan gaan ze lopen klagen, dan zakt bij mij mijn broek af hoor :O


    Shit zeg:(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Secretive schreef:
    Heeft niemand gehoord over die crèche die moest sluiten omdat de buren vonden dat er te veel geluidsoverlast was?
    Ik denk dat je best wel kans hebt, maar ga het eerst eens onderhoren bij de buurtbewoners.

    Ja, daar heb ik van gehoord. Maar dat is blijvend toch? Die kinderen zitten niet hele dagen op die speeltuin, dus ik denk niet dat je zo veel kans maakt..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hun koppen inrammen? Nee, das niet zo aardig...

    Hun koppen hard inrammen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ben ik de enige die geïrriteerd werd door "In andere talen (ook nog!!! )"?

    Serieus, wat maakt de taal uit? Ben je racistisch en/of overdreven nationalistisch ingesteld?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Ben ik de enige die geïrriteerd werd door "In andere talen (ook nog!!! )"?

    Serieus, wat maakt de taal uit? Ben je racistisch en/of overdreven nationalistisch ingesteld?

    Ze bedoelde het niet ractisch
    In andere talen (ook nog!!! ) schreeuwen ze zo hard en gillen ze alleen maar!!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    (...)
    Ze bedoelde het niet ractisch
    In andere talen (ook nog!!! ) schreeuwen ze zo hard en gillen ze alleen maar!!


    Maar die "(ook nog!!! )" kwam bij mij zo over. Maar misschien heb ik het wel gewoon verkeerd geïnterpreteerd. In dat geval; sorry. (:


    If we had not a soul, music would have created it.