• Ik had gister een droom ik vat het wel even samen:

    Genadeloos
    Audri Whitney King wordt op een dag ontvoerdt door Brody en zijn clan. Brody en Audri raken al snel verliefdt. Één probleem Brody is een vampier net als zijn hele clan is. Of Audri moest een tijdje hun slaaf worden en  daarna vampier gemaakt worden zodat ze samen met Brody kan blijven of ze sterft een pijnlijke dood...


    Doen/Niet doen?
    Ik ben nogal onzeker geworden over mijn verhalen de laatste tijd dus ik vraag het maar even. Ik zoek ook rollen ervoor:
    -Beste vriendin Audri,1x
    -Gemene vampier uit de clan van Brody,3x
    -Zus van Audri,EmptyThought
    -Broertje van Audri(tussen 12 en 15),1x

    Meer heb ik niet nodig. Dit moet je invullen:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Eventuele extra's:


    Alvast erg bedankt.
    Xoxo Kristen

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 12:07 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rol: Zus van Audri.
    Naam: Aleisha Charaty
    Achternaam: King
    Leeftijd: 18 ? -ik weet niet hoe oud Audri is, dus..-
    Karakter: Aleisha is een lief en vriendelijk meisje die er altijd is voor haar vrienden. Ze is actief en kan luidruchtig zijn. Bij haar vrienden komt ze wat 'stoer' over, maar wie haar echt kent, weet dat ze een beetje onzeker is, vooral over zichzelf. Ze probeert om bij iedereen goed te doen en vind de eerste indruk zeer belangrijk. Ook op school probeert ze om goede punten te hebben, maar dit lukt soms niet omdat ze vlug afgeleid is. Haar vrienden betekenen heel veel voor haar.
    Uiterlijk:


    Familie: Haar familie komt altijd op de eerste plaats, no matter what. Ze heeft een goede band met haar zus, Audri? -Idk- Ook heeft ze een klein katje, Ferry, die ze als familie beschouwt. Haar oma betekende veel voor haar, maar die is gestorven toen Aleisha 15 was.
    Eventuele extra's: -


    Luck is an attitude ~

    Ik ga zo eentje invullen :3
    Gemene vampier uit de clan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    EmptyThought schreef:
    Rol: Zus van Audri.
    Naam: Aleisha Charaty
    Achternaam: King
    Leeftijd: 18 ? -ik weet niet hoe oud Audri is, dus..-
    Karakter: Aleisha is een lief en vriendelijk meisje die er altijd is voor haar vrienden. Ze is actief en kan luidruchtig zijn. Bij haar vrienden komt ze wat 'stoer' over, maar wie haar echt kent, weet dat ze een beetje onzeker is, vooral over zichzelf. Ze probeert om bij iedereen goed te doen en vind de eerste indruk zeer belangrijk. Ook op school probeert ze om goede punten te hebben, maar dit lukt soms niet omdat ze vlug afgeleid is. Haar vrienden betekenen heel veel voor haar.
    Uiterlijk:


    Familie: Haar familie komt altijd op de eerste plaats, no matter what. Ze heeft een goede band met haar zus, Audri? -Idk- Ook heeft ze een klein katje, Ferry, die ze als familie beschouwt. Haar oma betekende veel voor haar, maar die is gestorven toen Aleisha 15 was.
    Eventuele extra's: -




    Ik zal hem gebruiken. Audri is ook 18 hoor.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rol:gemene vampier uit de clan
    Naam:alysia
    2e naam:rose
    Achternaam:lopez
    Leeftijd:17
    Karakter:ze is erg gemeen en bitchy , ze ziet niets en niemand als
    concurrent.daarom doet ze vaak gevaarlijke dingen.
    ze kan dodelijke blikken uitwisselen.
    en ze vecht snel , ze heeft ook steeds de neiging om audri te vermoorden.
    Uiterlijk:


    Familie:haar ouders waren rijk , nu heeft ze geen contact meer met ze.
    haar ouders denken dat ze vermoord is.
    Eventuele extra's:ze heeft een groot litteken op haar rug door een auto ongeluk.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 8:48 ]


    El Diablo.

    Rol: Beste vriendin Audri
    Naam: Pamela 'Pam'
    Achternaam: Newton
    Leeftijd: 20 ?
    Karakter: Pam is vaak heel vrolijk alleen 's ochtends heeft ze een ochtendhumeur.
    Uiterlijk: Klik (:
    Familie: Haar beide ouders zijn overleden. Ze leeft nu alleen.
    Eventuele extra's: -

    Rol: Beste vriendin Audri.
    Naam: Shay
    Achternaam: Williams
    Volledige naam: Shayenne Sylvia Katie Williams
    Leeftijd: 19
    Karakter: Shay is vaak heel behulpzaam, dat vinden haar vriendinnen/familie ook fijn aan haar. Wat haar vriendinnen/familie irritant aan haar vinden is dat ze altijd maar dan ook altijd gelijk wilt hebben. Ze is heel erg bang voor spinnen . Ze eet graag een broodje met ei en chocopasta. (Weet niet of dat lekker is ;p)
    Uiterlijk:


    Familie: Shay leefde met hele rijke ouders, ze waren dus vaak niet thuis dan zat ze altijd opgescheept met Livia, haar oppas.
    Eventuele extra's: Ze is gek op zonnebrillen (a')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: broertje van Audri
    Naam: Aiden Mutt (word dor zijn vrienden meestal Mutt genoemd maar hij stelt zichzelf altijd voor met Aiden)
    Achternaam: King
    Leeftijd: 15
    Karakter: Aiden is een beetje anders dan zijn zussen. hij is sluw en houd mensen graag voor de gek. hij is de leider van zijn groep. hij is een beetje arrogant maar als je hem eenmaal beter kent is hij eigenlijk best lief. hij is wat afstandelijk, maar een zeer gewenst persoon door zijn groep en gezin. hij heeft een best goede band met zijn zussen. hij heeft geen ochtendhumeur maar als hij boos of gefrustreerd is kun je hem maar beter niet tegenspreken. hij komt altijd op voor zijn vrienden en gezin. hij is erg slim en doet zijn best op school en wil graag archeologie gaan studeren als hij groot is.
    Uiterlijk:

    zoals je kunt zien draagt hij altijd een stiletto in zijn zak en meestal een leren jas. meestal heeft hij ook een zonnebril en een Ipod bij
    Familie: hij is minder gehecht aan familie als zijn zus Aleisha, maar als ze hem nodig hebben is hij er wel voor hun. Hij kan het goed vinden met zijn neven die niet ver van hem vandaan wonen. hij is vaak buitenshuis waar hij blijft eten of slapen bij vrienden of familie, maar als hij thuis is vind hij het ook fijn.
    Eventuele extra's: hij is muzikaal en speelt elektrische gitaar, hij heeft op vele vecht sporten gezeten. hij is aan het sparen voor zijn eigen motor. hij kan erg goed overweg met zijn stiletto en andere gevaarlijke messen en zwaarden, wat zijn ouders niet altijd even fijn vinden.


    Rol: Gemene vampier
    Naam: Gisele Catherine
    Achternaam: Evans
    Leeftijd: 17
    Karakter: Het gemene type meisje. Als je iets doet wat haar niet aanstaat laat ze dat duidelijk merken. Ze is manipulatief en erg koppig.
    Uiterlijk: Donkerbruine krullen en bruine ogen. Ze draagt vaak topjes en spijkerbroeken. Omdat ze best wel klein is, loopt ze ook vaak op stiletto's.
    Familie: Die heeft ze niet meer.
    Eventuele extra's: -


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    mag de beste VRIEND van Audri ook?