• Ik zag op het jeugdjournaal vandaag dat er een wolk een vorm van een gezicht aan nam. Precies op de manier als in Harry Potter en veel vinden het op het gezicht van Voldemort lijken(Ikzelf ook). Sommige mensen zeggen dat het Jezus is.


    http://static.nos.nl/jeugdjournaal/nieuws/live/
    Je moet naar het laatste stukje van de uitzending daar laten ze het zien ^^

    Ik zelf vind het wel erg gaaf :'] Ik wist namelijk wel dat Voldemort zou terug keren 8D
    Wat vinden jullie? Jezus OF Voldemort? x]
    Of iets anders kan ook.


    Edit: OKE WE WETEN ALLEMAAL DAT DE VERSCHIJNING EEN NEUS HEEFT :3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:48 ]


    =

    Oh, en dit kan helemaal niet. Kijk naar die neus. Die is perfect recht. Een wolk heeft nooit een perfect rechte lijn :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Oh, en dit kan helemaal niet. Kijk naar die neus. Die is perfect recht. Een wolk heeft nooit een perfect rechte lijn :x


    Hij is niet perfect recht, Je ziet kronkels en uitsteeksels als je goed kijkt:Y)


    =

    Padalecki schreef:
    Vertel me alsjeblieft dat dit het nieuws is voor kleine kindjes, want wat voor een onbelangrijke onderwerpen komen daar in voor.


    Ex astris, sciencia

    Voldemort heeft geen neus!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Voldemort heeft geen neus!



    Dit is dan ook Tom Riddle.
    Maar dat duurde lang voor dat je het zou beseffen he met je traag-werkende- door-Fred-in-genomen-pudding-hersens(krul)


    =

    BeRavenclaw schreef:
    Hij heeft een neus O.o

    haha lol x'D ook echt voldy met jezus vergelijken :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xRidiculus schreef:
    (...)


    Dit is dan ook Tom Riddle.
    Maar dat duurde lang voor dat je het zou beseffen he met je traag-werkende- door-Fred-in-genomen-pudding-hersens(krul)

    Er staat Voldemort, dan denk ik niet aan Tom Riddle, zeker niet met mijn je weet wel hersenen. (nerd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is Zeus. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat zijn mensen toch goed in dingen bewerken (:


    Signature:

    Mudblood schreef:
    Het is Zeus. :Y)

    daar dacht ik ook aan haha!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Escritura schreef:
    Psh, mensen, it's Tom Riddle! (Cause he had a nose)

    Ik zie er eerder Jezus in... Omdat hij en haar heeft en een neus


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    xRidiculus schreef:
    (...)


    Ooit naar de Davinci code gekeken? :'3
    Er zijn zoieso schilderijen van hem terug gevonden en ander materiaal zodat ze een beeld konden vormen van hoe hij eruit zag ofzo xd

    En dat beeld is gevormd op basis waarvan? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het lijkt wel net of ik het kapsel van Beatrix zie. :O

    Avil schreef:
    Ik zag het ook! Ik van; maar dat kan voldie niet zijn want dat ding heeft te veel neus.
    en Jezus met Voldemort vergelijken, haha!