• De stelling van vandaag luidt:
    Een zomer met alleen maar regen is geen zomer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    agree.

    Zomer verwijst naar een tijdsperiode, niet naar het weer. Oneens dus.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Officieel is dat nog steeds zomer.(cat)

    Maar echt lekker is het niet, het geeft in elk geval geen zomers gevoel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tja, aan de ene kant ben ik het eens want in de zomer hoort de zon te schijnen en deze zomer is dat toch niet echt. Maar oneens omdat zomer -zomer is, dus.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 0:06 ]

    Officieel is het wel een zomer, maar echt zomers is het niet. Eens dus.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eens


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De zomer is een van de vier seizoenen, door de meteorologie gedefinieerd als de maanden juni, juli en augustus op het noordelijk halfrond, en december, januari en februari op het zuidelijk halfrond.
    Het astronomisch bepaalde begin van de zomer is de zomerzonnewende (rond 21 juni op het noordelijk halfrond en rond 21 december op het zuidelijk halfrond). De zon gaat dan door het zomerpunt, de zon bereikt die dag de hoogste stand boven de horizon en de dag duurt het langst. De zomer eindigt met de herfst-equinox (rond 23 september op het noordelijk halfrond en 20 maart op het zuidelijk halfrond).


    I am js.

    Eens.


    Ik ben gemeen xoxo

    Regen, koude, donkere dagen.
    Oh jawel, dat ís zomer! Zomer in Westere stijl. ;-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mee eens,

    Ik moet volgende week (over 6 dagen al) naar school. Zie er heel erg tegenop. Plus dat dit echt niet als vakantie voelde, eerder als een lang weekend. Ik heb niet kunnen genieten van het weer en heb de hele vakantie binnen lopen vervelend, terwijl ik liever buiten ben. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    "De zomer is een van de vier seizoenen, door de meteorologie gedefinieerd als de maanden juni, juli en augustus op het noordelijk halfrond, en december, januari en februari op het zuidelijk halfrond."

    Daar zijn we dan ook weer uit.

    En ik zag net dat Cassio dit ook al had gevonden :P Great minds think alike

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 0:12 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Prongs schreef:
    Zomer verwijst naar een tijdsperiode, niet naar het weer. Oneens dus.


    Life is a beautiful struggle

    helemaal mee eens, zomer hoort heet te zijn met zonneschijn, +30 graden en nu en dan een stevige omweersbui


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Tyrael schreef:
    "De zomer is een van de vier seizoenen, door de meteorologie gedefinieerd als de maanden juni, juli en augustus op het noordelijk halfrond, en december, januari en februari op het zuidelijk halfrond."

    Daar zijn we dan ook weer uit.

    En ik zag net dat Cassio dit ook al had gevonden :P Great minds think alike

    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

    Voor mij wel, want ik had zon, strand en feest!
    Take that, suckers!


    Where there is a sea there are pirates...