• heey idereen op quizlet die dit leest.
    ik ga waarschijnlijk deze week weer een fel kleurtje in mijn haar doen.
    en ik neemm..... fel groen
    de vorige keer had ik roze en dat had ik dan zegmaar over heel mijn haar verdeeld. maar nu wel ik zegmaar een kleinstukje van mijn haar.
    dus nu had ik voorbeelden opgezocht en nu weet ik niet wat ik voor model zou nemen. bij de foto's staan vooral Avril Lavigne. niet dat ik haar na wil doen. maar zij is 1 iemand die wel haar haar vaak een fel kleurtje geeft dus een makkelijk voorbeeld om te laten zien.....
    hopelijk kunnen jullie me helpen.
    ik draag mijn haar meestal gewoon in een schuine scheiding.


    this one.


    deze


    en deze....


    en de laatste.
    hopelijk kunnen julie mij helpen.
    alvast bedankt.......

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 12:59 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Wil je dat et echt opvalt neem dan plaatje 1 (:
    & anders de laatste.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De laatste vind ik het mooist, maar ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet en hoe 't dus bij jou zou staan, maar voor nu de laatste :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou de laatste nemen (:

    Ik zou de laatste nemen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    De laatste vind ik wel heel mooi. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    De laatste vind ik wel heel mooi. (:


    To infinity and beyond •

    de eerste of de laatste (:


    Save me from myself.

    De laatste, forsure.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    de laatste (: ofwel de voorlaatste (; maar de eerste vind ik een beetje té (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ballad schreef:
    De laatste vind ik het mooist, maar ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet en hoe 't dus bij jou zou staan, maar voor nu de laatste :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    xFelton schreef:
    Ik zou de laatste nemen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pritchard schreef:
    (...)


    Who is laughing now! <3

    Crystalflame schreef:
    De laatste vind ik wel heel mooi. (:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    De laatste vind ik de mooiste eerlijk gezegd


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    FUNKY. Ik wil nu ook ontzettend graag een stukje van mijn haar groen verven! (Maar dat ga ik niet doen omdat ik over twee weken start op een nieuwe school en ik wil niet dat ze bang zijn voor me, dus ga ik eerst vrienden maken voor ik mijn haar groen verf, haha. :'D) Persoonlijk vind ik de laatste het leukst. ^^

    Ik heb begin van de zomer vijf lokjes één zijkant van mijn hoofd roze gekleurd, dat was ook wel leuk.
    Laatste keer heb ik mijn haren in een redelijk hoge staart gedaan en heb het roze op de puntjes van mijn staartje gedaan. Was een leuk effectje. -Ik heb haar tot aan mijn schouders + als je nieuwsgierig bent: ik heb helaas geen foto's. D: -


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.