• Wat ik dus wou weten van jullie. Wat schrijven jullie het liefste en waarom?

    ik had eerst zo iets van Fanfiction, dat is geen schrijven en dan was ik addicted maar als deze fanfics afgewerkt zijn + degene die ik nog ging beginnen met Fie af zijn dan stop ik ermee en richt ik me terug op de onbekende personen.

    btw: Ik had geen idee waar deze moest dus zette ik hem maar hier, sorry

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:31 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik het liefste een afwisseling, fanfiction omdat het makkelijker is en onbekende personen om het leuk te houden =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    In het begin schreef ik vaak Fanfiction maar nu liever Onbekende personen, hoewel ik niet gestopt ben met het schrijven van Fanfictions, alleen maak ik geen nieuwe meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een grondige hekel aan fanfiction schrijven, omdat ik dan voel alsof ik alles steel :/

    Onbekende personen dus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tjaa, ergens vind ik onbekende personen leuker, maar op de een of andere manier hou ik het bij het schrijven van een Fanfic veel langer vol. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Fanfiction, vooral Harry Potter en Twilight, en onbekende personen.
    Over zangers zoals One Direction en Justin Bieber zou ik nooit schrijven omdat de meeste stories daarover onorigineel,voorspelbaar en slecht zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Onbekende personen, ik bedenk veel liever mijn eigen personages, dan kan ik me beter inleven.


    “Love is a contradiction.”

    Fanfiction. Ik heb wel respect voor mensen die over onbekende personen schrijven, maar ik zelf heb daar geen energie voor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fanfiction vind ik persoonlijk een stuk makkelijker om te schrijven dan originele verhalen. Het is lastig om de aandacht van de lezer vast te houden als ze nog niets herkennen uit het verhaal.
    In het begin had ik ook bijna alleen maar fanfictions, maar nu krijg ik steeds meer ideeën voor verhalen met onbekende personen. Het maakt mij verder eigenlijk niet zo heel veel uit, ik vind het allebei leuk om te schrijven, maar het is natuurlijk wel zo dat je je fanfiction verhalen nooit zult kunnen uitgeven als een echt boek. Het is natuurlijk niet gezegd dat dat met andere verhalen wel lukt, maar dan heb je in ieder geval een kans. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Liever fanfiction, kan ik meer baseren op echt gebeurde dingen wat het schrijven makkelijker maakt. Misschien is het dan minder origineel, maar het schrijft wel makkelijker. Vooral als het over je 'idool' gaat (:

    Escritura schreef:
    Ik heb een grondige hekel aan fanfiction schrijven, omdat ik dan voel alsof ik alles steel :/

    Onbekende personen dus.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cavanaugh schreef:
    Liever fanfiction, kan ik meer baseren op echt gebeurde dingen wat het schrijven makkelijker maakt. Misschien is het dan minder origineel, maar het schrijft wel makkelijker. Vooral als het over je 'idool' gaat (:


    Ex astris, sciencia

    Ik schrijf onbekende personen, dat vind ik makkelijker om te schrijven.
    Om te lezen doe ik het liefst onbekende personen, maar niet te veel want anders verwar je (dus ook enkele fanfic.)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fanfiction, ik vind het leuk om te fantaseren over een onbereikbaar iemand (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Fanfiction. Bij onbekende personen kom ik moeilijk in het verhaal en vind ik er echt niks aan.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik vind het allebei leuk.


    As travars