• mijn broertje dus. Waarom? Omdat hij mijn laptop dus heeft gemold. nog geen jaar oud, al mijn films, bestanden en fotos en stories erop en nu kan ik dus alleen nog maar naar een zwart beeldscherm staren omdat hij en op de grond heeft laten flikkeren.
    ik ga hem dus series laten betalen voor alle reparaties, hehe *dag dag komende 10 jaar aan zakgeld*
    (huil)
    troost me

    Ik zou het hem laten betalen ja, of je ouders :') Iig niet zelf. En ik ben ook súper blij dat ik geen broertje heb :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wtf, waarom zit hij aan jou laptop dan? ik zou inderdaad de reparatiekosten eisen.


    Destroy what destroys you.

    wat n naaistreek van hem


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    LuckyOne schreef:
    Wtf, waarom zit hij aan jou laptop dan? ik zou inderdaad de reparatiekosten eisen.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    LuckyOne schreef:
    Wtf, waarom zit hij aan jou laptop dan? ik zou inderdaad de reparatiekosten eisen.

    nou ik was dus even weg en dan jat hij dus gelijk mijn laptop(huil)

    LuckyOne schreef:
    Wtf, waarom zit hij aan jou laptop dan? ik zou inderdaad de reparatiekosten eisen.


    I love you Tim

    Lang leve de sticks. (:
    Misschien een tip voor de volgende keer.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Laat je broer hem inderdaad maar betalen. Moet 'ie maar voorzichtiger zijn met je spullen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh yes, I'd kill him. Slowly and painful.
    Mocht iemand zo'n klerestreek met mijn Mac uithalen, dan maakt hij kennis met mijn vuisten. En die zijn niet lief, I'll promise ya.


    No growth of the heart is ever a waste

    Illuminati schreef:
    Ik zou het hem laten betalen ja, of je ouders :') Iig niet zelf. En ik ben ook súper blij dat ik geen broertje heb :3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Laat hem betalen.
    Mijn zusje moest ook een iPhone 4 voor mij kopen toen ze mijn iPhone 3 molde. En ze heeft het gedaan ook.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Protip:
    Pak een schroevendraaier, haal de harde schijf er uit, koop een sata kabel, doe de harde schijf in je computer, doe er een power connector van je voeding in en doe de sata kabel in de harde schijf en op het moederbord, start je computer op en je kan bij je bestanden.

    En mijn broertje snapt nog steeds niet dat ik hem niet vertrouw op mijn laptop. Dit is het levende bewijs!
    Stomme broertjes ook.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.