• De stelling van vandaag luidt:
    Daders moeten betalen voor de gevolgen van hun misdrijf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yep.


    Everything is worse without music.

    Assassin schreef:
    Natuurlijk.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Brooklyn schreef:
    zeer zeker. (:

    Moet 'moeten betalen' niet 'moeten boeten' zijn? 'Moeten betalen' is een vertaling uit het Engels en is in het Nederlands niet correct :X

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 10:04 ]


    Bored.

    Eens


    The truth is out there.

    Eens, geen mening vatbaar.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    DarkPassion schreef:
    Moet 'moeten betalen' niet 'moeten boeten' zijn? 'Moeten betalen' is een vertaling uit het Engels en is in het Nederlands niet correct :X

    Met kijk op deze opmerking kan de stelling op 2 verschillende manieren opgevat worden. Betalen als in materialisme en betalen als in de gevolgen van hun daden inzien en hiervoor 'boeten'.
    Met beide ben ik het eens.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    als het met opzet is agree.

    Het is te zien wat ze hebben aangericht en welke gevolgen het zijn.


    Olive

    Dat gebeurt toch al???

    Nou ja dat zou toch moeten, maar als je ziet hoe gemakkelijk je met alles wegkomt...

    Je kunt iemand in elkaar slaan en dan nog eerder vrij zijn dan het slachtoffer uit het ziekenhuis is...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Eef95 schreef:
    Dat gebeurt toch al???

    Nou ja dat zou toch moeten, maar als je ziet hoe gemakkelijk je met alles wegkomt...

    Je kunt iemand in elkaar slaan en dan nog eerder vrij zijn dan het slachtoffer uit het ziekenhuis is...


    Deep inside, I've never felt alive

    Wel als het met opzet is gedaan :]


    I WAS BORN TO BE BAD ☮

    grapefruit schreef:
    Ja. Mee eens.


    Don’t wait for the perfect moment. Just take a moment and make it perfect.

    eens, als ze iets stuk maken of stelen heeft er iemand verlies aan. Hij/zij moet dat mooi vergoeden! Eigenlijk vindt ik het dubbele, maar ja.


    FBI U.S.A. story