• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:58 ]

    Camping ben ik al heel vaak geweest C:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ging vroeger altijd elk jaar naar campings :3
    De laatste paar jaar is het steeds een huisje of een hotel en om eerlijk te zijn vind ik een camping veel leuker, dan heb je veel meer het gevoel dat je op vakantie bent x'D


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    Ik ging vroeger altijd elk jaar naar campings :3
    De laatste paar jaar is het steeds een huisje of een hotel en om eerlijk te zijn vind ik een camping veel leuker, dan heb je veel meer het gevoel dat je op vakantie bent x'D


    Dat gevoel ken ik niet c:

    Ik ben ook nog nooit op een camping geweest, nja alleen met werkweek maar dat was echt een rommeltje. Wij hebben altijd een appartement, is ook heerlijk, dicht bij het strand, zwembad en alles, heb je ook op een camping maar ik slaap tenminste op een heb haha ;p


    -

    Ik ga sinds mijn achtste niet echt meer op vakantie, ik ga op kamp via een organisatie en ik ga soms met mijn zus een weekeindje weg, maar dan zitten we altijd in een hotel


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    youleftme schreef:
    Ik ben ook nog nooit op een camping geweest, nja alleen met werkweek maar dat was echt een rommeltje. Wij hebben altijd een appartement, is ook heerlijk, dicht bij het strand, zwembad en alles, heb je ook op een camping maar ik slaap tenminste op een heb haha ;p


    Wij hebben zelf een appartement in Duitsland, maar die is volgend jaar het hele jaar verhuurd, dus daar kunnen we niet heen. Dan zit je 2 weken zonder vrienden, en je kunt er ook geen maken want je kunt nergens heen c:

    Ik ben dit jaar niet geweest. En met school ging ik vaak camperen ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wij gingen vaak naar een camping, maar ik vond dat nooit leuk. Je wordt wakker in een hete tent als je verkeerd hebt ingeschat waar de zon 's morgens zal komen te staan, je moet met een vreselijke slaapkop naar het sanitair waar je eerst nog lang moet uitzoeken hoe je de douche op een aangename temperatuur zet en als je niet naar een stadje of weetikveelwat bent, dan is het enige dat je kan doen zwemmen (maar dat wordt je ook beu na een tijdje) of op een kampeerstoel naast de tent zitten. Gezellig.

    Maar enfin, aangezien je vriendin meegaat, zal het waarschijnlijk wél leuk worden. Ik vond het namelijk gewoon nooit leuk omdat ik niemand had om mee om te gaan. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Altijd hotel. Mijn ouders hebben een hekel aan kamperen. Maar ik vind het superleuk!! Spijtig dus D:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Nergens


    Ex astris, sciencia

    Atonement schreef:
    Altijd hotel. Mijn ouders hebben een hekel aan kamperen. Maar ik vind het superleuk!! Spijtig dus D:


    Dat had ik ook, toen wilden mijn ouders 'sparen' zodat we later 6 weken op vakantie konden ergens naar een weet-ik-hoe-ver-weg-we-de-wereld-over-gaan-ding.

    Vaak camping ook, met vriendjes naar hotels ^^


    Life is hard and then we die

    Padalecki schreef:
    Wij gingen vaak naar een camping, maar ik vond dat nooit leuk. Je wordt wakker in een hete tent als je verkeerd hebt ingeschat waar de zon 's morgens zal komen te staan, je moet met een vreselijke slaapkop naar het sanitair waar je eerst nog lang moet uitzoeken hoe je de douche op een aangename temperatuur zet en als je niet naar een stadje of weetikveelwat bent, dan is het enige dat je kan doen zwemmen (maar dat wordt je ook beu na een tijdje) of op een kampeerstoel naast de tent zitten. Gezellig.

    Maar enfin, aangezien je vriendin meegaat, zal het waarschijnlijk wél leuk worden. Ik vond het namelijk gewoon nooit leuk omdat ik niemand had om mee om te gaan. (:
    Vooral dat eerste is een grote dislike XD


    Life is hard and then we die

    Ik houd van kamperen _O_ Lekker basic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb thuis een mobilhome,
    dus ik ga vooral op campings