• Members of the WAG-gang
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 14:06 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hallotjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hey Anne


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben best wel blij met mijn haar, voor het eerst. Alleen ik haat de pony.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheRogue schreef:
    Ze moet daar weg, en ze kan niks. Ze mag maar naar dat hersteliingsoord over 4 weken. Papa moet daar nu met iemand gaan praten en er moet dus een oplossing gezocht worden. Want dit gaat echt niet.

    whuut? Ze kunnen der toch niet zomaar uit het ziekenhuis doen ofzo?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga me nu doodschrijven om toch de tijd in te halen als er toch de noodoplossing door moest komen. Pff dat zie ik echt niet zitten en mama ok niet.


    Tears are words the heart can't say.

    TheRogue schreef:
    Jhup. Hier een plaats vinden is rampzalig.
    Wat slecht geregeld, sorry hoor, maar ze kunnen haar toch niet uit het ziekenhuis trappen?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Greenwich schreef:
    Hallotjes.
    Hai Anne! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    SO C-COME ON, YOU GOT IT WRONG


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga even een samenvatting van EC kijken. Ik vraag me af wat er nou allemaal gebeurt is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat kunnen ze wel. Ze lag op die afdleing voor bloed en haarb bloed is in orde. Dus al kan ze zich niet op haar zij rollen zelf ze moet weg. e kan niet in of uit bed zelfstanidg, kan niet zelfstanidg naar toilet etc. Dusja. Als we er om beurten moeten bij gaan wonen voor een dag kun je mij bete rophangen. Ik kan zo al niet slapen en al helemaal niet op een ander + ze gaat me ' snacht sowieso 10 keer wakker maken.


    Tears are words the heart can't say.

    Het verbaast me dat OHMYZAYN nog niet als gebruikte username is :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Greenwich schreef:
    Ik ga even een samenvatting van EC kijken. Ik vraag me af wat er nou allemaal gebeurt is.

    Marcelo haalde Cesc vies onderuit en toen gingen ze vechten en ging Villa Ozil slaan en helemaal heisa om alles en tjeez, gelukkig waren er nog een paar spelers volwassen gebleven


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TheRogue schreef:
    Dat kunnen ze wel. Ze lag op die afdleing voor bloed en haarb bloed is in orde. Dus al kan ze zich niet op haar zij rollen zelf ze moet weg. e kan niet in of uit bed zelfstanidg, kan niet zelfstanidg naar toilet etc. Dusja. Als we er om beurten moeten bij gaan wonen voor een dag kun je mij bete rophangen. Ik kan zo al niet slapen en al helemaal niet op een ander + ze gaat me ' snacht sowieso 10 keer wakker maken.
    Ik vind dat dat hun verantwoordelijkheid is, van het ziekenhuis dan. Ze zien toch dat ze nog niet zelfstandig kan leven? Dan zouden zij eigenlijk een verzorigingstehuis moeten regelen, of haar in het ziekenhuis laten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    nu is het gewoon alle rusthuizen en herstellingcentraa afbellen in de hoop dat zeergen wel binnenraakt want nieuwpoort kan ze maar ove r1 maand naartoe en ik ga geen maand elke nacht en dag daar blijven. Ik moet over een kleine 2 weken naar school


    Tears are words the heart can't say.

    Ze hadden er een gereld, maar ze kan daar maar over een maand heen. Ik zie ook dat ze haar dan op een andere afdeling leggen he. Sukkels dta het zijn.


    Tears are words the heart can't say.