• Members of the WAG-gang
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 14:06 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Slaap lekker Reina <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga ook slapen. Veel plezier nog Esther (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    thank you guys & slaap lekker both <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Goeiemorgen. <3

    Mijn postvak in ontploft van berichtjes van bf die de wedstrijd heeft gekeken. Wth is er op het einde met Cesc gebeurd? Want ik begrijp er dus niks meer van.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 8:28 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Goeiemorgen..
    Dus ik ging net even mijn huiswerk doen aangezien ik gisteren EC niet heb gezien. En .. David villa dropped points on me of respect. Ik vind het echt hatelijk dat iemand als David, IEMAND ALS MESUT in het gezicht slaat. + Marcelo ging te ver for sure met Cesc, maar.. whatever elke EC gebeurt weer zoiets en dan komt er een ruzie maar.. echt, wat een hatelijk einde. Ben blij dat ik hem niet gezien had anders was ik woest geweest. '-_-


    Everything is worse without music.

    Jha. Hha maar ik reeeg hier van alle berichtjes goal en dan drama met een verhaal dat ik niet snapte.


    Tears are words the heart can't say.

    Ja, dat van David was echt onrespectvol! Muh, zelfs ik vond dat


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Snap je het nu wel? Want ik ging dus net Tumblr door en ik snap het eindelijk.. maar as usual kunnen ze niet van elkaar afblijven. Ik kan daar echt kwaad om worden.


    Everything is worse without music.

    Hai Elena. ;D


    Everything is worse without music.

    Shaftesbury schreef:
    Ja, dat van David was echt onrespectvol! Muh, zelfs ik vond dat

    Ik was echt pissed, want ik heb namelijk heel veel respect voor Mesut als een voetballer.. so yeah ik zat echt achter de laptop zo net van..

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 8:59 ]


    Everything is worse without music.

    Hoho Malissa die jongen komt daar niet meer levend vanaf al je hem zo afranseld. Jhup I get it.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb niet echt respect voor Mesut, maar wel voor het spel, en je tegenstandeers slaan schoppen of wat dan ook vind ik echt niet kunnwn
    Hoi BTW ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha heel toevallig kwam ik hem tegen :')


    Everything is worse without music.

    best thing i never haaaaaaaad


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja hallo. Nu zie je Cesc daar mooi liggen terwijl ze rond hem staan de vechten. lekker bezig. En idd ik denk dat Villa wel serieus wat gedaan moet hebben als Mesut zijn reactie zet. Net als er iemand op tumblr zegt. Soms agat het bij het EC meer om het drama en heel den boel dan om de wedstrijd zelf.


    Tears are words the heart can't say.