• Nu ik me toch verveel. En heb er best tijd voor. Vind het ook leuk om te doen. Dus bestel hier maar iets! :d

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    http://www.quizlet.nl/stories/60122/be-my-girlfriend-for-a-month-and-i-will-publish-your-photos-featuring-justin-bieber/

    Voor die story. Je mag kiezen, maar zou er een meisje op staan, graag iemand met bruine haren. Zou er misschien een recente foto van Justin Bieber op kunnen?

    Glue schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/60122/be-my-girlfriend-for-a-month-and-i-will-publish-your-photos-featuring-justin-bieber/

    Voor die story. Je mag kiezen, maar zou er een meisje op staan, graag iemand met bruine haren. Zou er misschien een recente foto van Justin Bieber op kunnen?

    Ja,ik zal proberen! ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.


    Klaar!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:


    Klaar!

    1
    NICE

    Glue schreef:
    (...)
    1
    NICE

    Thanks! :d Was zo klaar :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wil wel eentje! Een cover over dromen en er moet een meisje opstaan met liest een gouden ketting met een groene steen in. Een gewoon meisje is ook goed en hij moet tonen dat het over dromen gaat. Die beschrijving is waarschijnlijk heel vaag :3
    Ik heb geen plaatjes, ik weet niet of je dat erg vind? Anders zoek ik wel even. Ik weet nog geen titel, dus euhm, die hoeft er niet op (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik wil wel eentje! Een cover over dromen en er moet een meisje opstaan met liest een gouden ketting met een groene steen in. Een gewoon meisje is ook goed en hij moet tonen dat het over dromen gaat. Die beschrijving is waarschijnlijk heel vaag :3
    Ik heb geen plaatjes, ik weet niet of je dat erg vind? Anders zoek ik wel even. Ik weet nog geen titel, dus euhm, die hoeft er niet op (:

    Okee,doe ik ik zoek wel ff iets! ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Okee,doe ik ik zoek wel ff iets! ;D

    Dankje! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dankje! =D

    Ik vind niks wel mooie plaatjes als ik intyp ''dreams'' ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Titel: A werewolf's daughter
    Wat/wie moet er op: Een meisje dat er indiaans uitziet (niet van India maar zoals in Indiaan). Een wolf en eventueel nog een man, rond de 40 ook met diezelfde eis als het meisje( indidaans uitzien).
    Oh, kan er onder de titel 'It wasn't my choice'?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:22 ]


    Ex astris, sciencia

    Deletrius schreef:
    (...)
    Ik vind niks wel mooie plaatjes als ik intyp ''dreams'' ;O

    Hmm. Het mag ook dromerig overkomen. Voorbeeld een meisje in het gras dat naar de lucht staart of dergelijke.. Kzal es denken wat er nog bij past. Maar eigenlijk mag hij ook wel 'donker' zijn. Een kwaadaardig kantje hebben.. Vooral dat meisje is belangrijk en dat juweel..
    Weet jij hoe je op weheartit trouwens op user zoekt ipv van thema? Ik had een ketting dat je misschien kon gebruiken, maar dat zoeken lukt niet :'D Maar als je een meisje vind die één aan heeft is dat ook goed ^^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 15:27 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hmm. Het mag ook dromerig overkomen. Voorbeeld een meisje in het gras dat naar de lucht staart of dergelijke.. Kzal es denken wat er nog bij past. Maar eigenlijk mag hij ook wel 'donker' zijn. Een kwaadaardig kantje hebben.. Vooral dat meisje is belangrijk en dat juweel..
    Weet jij hoe je op weheartit trouwens op user zoekt ipv van thema? Ik had een ketting dat je misschien kon gebruiken, maar dat zoeken lukt niet :'D Maar als je een meisje vind die één aan heeft is dat ook goed ^^

    Vind je deze goed genoeg?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Vind je deze goed genoeg?


    Ik vind hem goed, maar hij past niet echt bij het verhaal waarvoor ik hem ging gebruiken. Maar ik kan hem wel gebruiken voor een ander verhaal. Dus dat is ook goed :p Dankje!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Titel: Searching in the dark

    Over vampieren en natuurlijk liefde <3 Het kan dromend overkomen, maar ook wel met wat spanning. Bedankt (H)


    Being happy is a choice ~

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind hem goed, maar hij past niet echt bij het verhaal waarvoor ik hem ging gebruiken. Maar ik kan hem wel gebruiken voor een ander verhaal. Dus dat is ook goed :p Dankje!

    Okee,gelukkig! n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.