• Door me een schop onder m'n kont te geven en te zeggen dat ik moet gaan schrijven.
    De hele dag heb ik namelijk al helemaal niks gedaan omdat ik gewoon te lui was en nu vind ik dat het tijd is om iets nuttigs te gaan doen. Dus wie wil mij even motiveren om verder te gaan aan mijn verhaal?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hey jij daar! Schrijven! Of anders krijg je geen koekje van mij (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Als je gaat verder schrijven krijg je gans je leven lang Koekie's (nerd)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hmm, dat is niet genoeg om mij aan het werk te krijgen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ga schrijven ,dan neem ik een abo (;


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Defensive schreef:
    Hmm, dat is niet genoeg om mij aan het werk te krijgen...


    Oké, als je nu niet F*cking snel aan het schrijven gaat, dan zorg ik ervoor dat je je Pottermore mail op je buik kan schrijven en ik naar je toe kom om zelfs te zorgen dat je iets op die verd*mme pc schrijft, aan het werk, NU!

    dit bedoel ik niet beledigend ofzo (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Deletrius schreef:
    Ga schrijven ,dan neem ik een abo (;


    Ik begin al _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Basilisk schreef:
    (...)

    Oké, als je nu niet F*cking snel aan het schrijven gaat, dan zorg ik ervoor dat je je Pottermore mail op je buik kan schrijven en ik naar je toe kom om zelfs te zorgen dat je iets op die verd*mme pc schrijft, aan het werk, NU!

    dit bedoel ik niet beledigend ofzo (:


    Aaaaaah, kom niet aan mijn Pottermore mail! D:
    Ik ga al schrijven, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    *schopt onder kont en loopt weg* zo goed?? :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky


    en ga schrijven

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 17:03 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *bladert door haar stapel ingenomen Pottermore mails*
    Misschien stuur ik hem wel naar je op als je gaat schrijven :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zal ik eens een lijstje van redenen maken dat je moet verderschrijven?

    Oké, ten eerste heb je al héél lang niet meer geschreven aan Sailing on the Ocean. Ik heb dit letterlijk overgenomen; "Laatste update: 22 juni 2011 - 17:29". Je zou je moeten schamen, want dat is bij twee hele maanden geleden. (cat)

    Ten tweede wil ik echt heel graag dat je weer verder schrijft. Je weet dat ik van jouw verhalen houd, en ik mis ze echt wel. Ik denk trouwens dat dat ook wel voor jou geldt. Eva, Thijs, Magone, Rionai en alle anderen lopen binnenkort misschien wel gewoon weg omdat je ze zo negeert, en dan heb je een probleem. D:

    En ten derde zul je je vanavond veel beter voelen als je het idee hebt dat je echt iets hebt gedaan, en je luiheid hebt doorbroken. Natuurlijk is het gemakkelijker om niets te doen de hele dag, maar het is béter om word te openen en je vingers over het toetsenbord te bewegen. Als je dat níét doet zit je vanavond weer met een schuldgevoel, en kun je niet slapen, en krijg je een slaaptekort, waardoor je slechte cijfers zult halen aan het begin van je schooljaar, je je school niet zult kunnen afmaken, je geen baan krijgt, je geen geld hebt om eten of onderdak te betalen en als bedelaar op straat belandt. En geloof me, dán zul je spijt hebben van je luiheid nu. (cat)

    Zo, ik hoop dat je nu een enorm schuldgevoel hebt dat voldoende onder je kont schopt om jou aan het typen te krijgen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik begin al _O_

    Hihiiii aah goedzo! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Thanks guys, dankzij jullie heb ik nu 910 woorden getypt :'D
    En Square, je hebt helemaal gelijk. Ik zou ook verder moeten gaan aan Sailing on the Ocean... Dat ga ik vanavond doen!
    Maar nou heb ik lekker dit stukje gepost (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.