• Haaii pretty's <3



    Yihaa, ik heb weer een idee voor een nieuwe Quiz maar hier staat ToHo eigenlijk een beetje in het slechte licht als je begrijpt wat ik bedoel. Waht ever, hier gaat hij over.



    Een meisje die samen met de kaulitzen en Listing&Schafer op school zit. Zijzelf kan ze niet uitstaan maar Tom kan haar ook niet uitstaan. Wat er van komt is dat ze elkaar het leven zuur maken. Het meisje vind dat Tom zichzelf té perfect vind en doet vanalles wat het daglicht niet mag zien. Ze verft zijn kleren rood, smijt 'perongeluk' dingen over hem, bekogeld hem met propjes en gommetjes en van die rare dingen. Maar wat gebeurt er als de twee aardsvijanden in 1 huis samen opgesloten zitten?

    De Quiz gaat Mister Perfect Guy noemen. Maar what ever, hier de rollen! Ik ga nog eens origineel doen want ik zet gewoon terug verrassingen [/Hoe origineel -.-]

    Verrassing1; BEZET By; Silke/PrincesScene
    Verrassing2; BEZET By; Rose/PersianRose
    Verrassing3; BEZET By; Joliená/DonEdHardi
    Verrassing4; BEZET By; Myself/LOLLIPOPx
    Verrassing5; BEZET By; Kim/KimFootball
    Verrassing6; BEZET By; Joyce/JOYCESTAR
    Verrassing7; BEZET By; Renee/Billneukerx3
    Verrassing8; BEZET By; Raquel/xNIJNTJE
    Verrassing9; BEZET Bo/boHARTtom


    Let me know this;
    Rol;
    Plaatje;
    Tekstje;


    Viel glück!

    KiSsEz<3

    IK ! IK ! IKKUU!!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verassing Je kiest zelf maar wat bij mij past ^^
    Plaatje; http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg

    Tekstje; Haaaix, Ik ben dus Silke. 16 jaartjes geleden ben ik op de wereld gezet samen met mijn tweeling zuske. Mijn ouders ben ik daar heel dankbaar voor want mijn zusje is mijn beste vriendin. Ik hou ontzettend veel van muziek en van mij zusjes en vriendinnen. Ik ben verslaafd aan shoppen en lolly's. Als je aan me vraagt wie ik HOT vind krijg je altijd als antwoord: BILL KAULITZ!!!!

    Rol;
    2 of 6 :) Kies jy maar welke beter by my hoort :)
    Plaatje;

    [url]http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    [/url]

    Textje:


    Listen up Bitch!



    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...



    So Bye!





    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik moet nu gaan. Maar wil graag rol 7:) Zou je die kunnen vrijhouden?(A)


    Music is the new sex

    Laat je mij wel iets weten schatse??

    Owja this dus Silke van het profiel BillxSilke
    xxx

    Rol; 8

    Plaatje; http://i129.photobucket.com/albums/p237/bourneriddim/girl_pic_305hiphop_1.jpg

    Tekstje;

    Hey!
    Say is de naam. Ik ben 16 jaartjes geleden hier op de wereld gedropt! Ik skate, speel gitaar, schrijf liedjes, teken, en doe nog veeel meer! xD Ik hou ontzettend veel van muziek en mijn vrienden. Dus blijf a.u.b. van ze af.. (A) Ik ben lief als je ook lief voor mij bent. Verder ben ik erg koppig, nieuwsgierig en eigenwijs dus pas op! ;) Probeer me btw niet in een hokje te stoppen, want dat gaat je toch nooit lukken! :P
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; Verassing 6 ? -plies - ^^ Je kiest maar X

    Plaatje; http://thebosh.com/upload/2008/05/04/selena_gomez_to_replace_miley_cyrus/Selena-Gomez.jpg

    Tekstje;
    Haii Badeendjes :3,

    Ik ben Astrid :D Ik ben 14 (mag je voor mijn part veranderen hoor). Zoals elk normaal mens heb ik hobby's:o die zijn Gitaar spelen :D , tekenen, rondrennen, lachen, muziek luisteren. Ik heb schijt aan zeikerds, Wespen en spinnen, kutmuziek en zac Efron.
    Verder hou ik Supr veel van mn Vrienden en van American Cookies :D
    Doei <3



    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Een andere rol is natuurlijk ook goed he?! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol;Verrasing 8

    Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=160rfxe&s=4

    Tekstje;Hi peepsz ! De naam is Raquel Diamond. Pretty cool he ^^ Ja ik ben heel trots op wie ik ben, omdat ik mezelf hebt gemaakt tot wie ik nu ben. Je merkt dus wel dat ik best euh,,,,gevoelig en emotioneel ben. Ben ik ook wel maar die kant laat ik niet vaak zien. Mensen doen raar als je op dingen huilt,vooral jongens. Klootzakken !! Meiden 1 ding, begin nooit aan vriendjes, ze breken alleen je hart en laten je dan ingestort achter..Maar nu even over leuke dingen. Ik ben niet een depri iemand als je dat nu misschien denkt. Ik geniet volop van het leven en doe graag waar ik zin in heb <33 Ik ben verslaafd aan ice cream en ik doe al sinds me 10e aan HipHop. Dansen en muziek zijn mijn drugs. Ook rook ik soms als ik gestresst ben,maar dat mag niemand weten. Het aller meest hou ik nog wel van me vrienden. Doe hun pijn en je doet mij pijn,want ik ben op een speciale manier met ze verbonden ! Ooh ik moet naar les. Byee <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IKKUH^^
    3 of weet ik veel wat jij beter vind ^^
    plaatje, Hoe zet ik dat hierzo in x3
    Rol ; De bf van Tom&Bill
    tekstje;Tom verteld mij alles en ik probeer te zorgen dat dat meisje tom met rust laat en ik verdedig hem enzo ofzo x3
    Mag ik er A.u.b in dat lijkt me egt superrrrrrrrr Cuwl^^
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Pfff..
    Ik wil weten of ik een rol heb! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...


    Normaal heb kies ik altijd nr. 4 ):
    Da's mijn lievelings getal.
    Maar nu neem ik 8 (:
    rol: 8
    plaatje:[url] http://farm3.static.flickr.com/2302/1522020886_2e18fd58eb.jpg[/url]
    tekstje:Hii mensen,

    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en zit in mijn laatste jaar school.Ik zit al van mijn 5de op ballet en vind het nog altijd een prachtige sport.Mensen vinden me soms een beetje telief maar ik kan nu eenmaal niet echt gemeen doen.Dat is ook 1 van de redenen waarom ik soms gepest word.Als iemand iets gemeens zegt kan ik nooit iets terug zeggen.Ik meestal eerlijk en ben verzot op kleine kindjes.Ik had een vriendje maar die is er met mijn bf vandoor.Dus eigenlijk is ze nu mijn bf niet meer.Een slechte eigenschap van me is ,dat ik me alles erg aantrek.Als iemand zegt, je bent niet zo mooi kan ik me er dagen slecht bij voelen.Ik heb ook een hekel aan spinnen.

    doeii x.


    The soul needs autumn.

    Niemand anders?
    O,o dumb people >,<

    Rol; Verassing 5

    Plaatje; Hala de'r maar 1 uit myn fotoboek

    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en heb lichtblond lang haar en ben erg lang en slank,dat komt omdat ik veel fruit eet en veel water drink. Ik Ben best wel een huppelkut maar wel aardig hoor!! Ik ben fan van Tokio Hotel en vooral van Gustav en Tom. Ik ga nu shoppen met me vriendinnen dus zeg ik maar is DOEI!!

    7 of 6. info komt.
    rol;
    7 of 6,anders kies ge zelf maar.
    plaatje;
    http://www.cucirca.com/wp-content/uploads/2007/07/hayden-panettiere-heroes1.jpg
    tekst;
    Héééj mensen.Mijn naam is joyce en ik ben 16.Mijn grote passie is dans,hiphop.Ik ben er mee begonnen toen ik 5 jaar was,en wil er later mijn beroep van maken.Mijn Vader is amerikaans en mijn moeder duits.Dus ben in amerika geboren maar daar woon ik al niet meer.Mijn vrienden gaan boven alles wat je u maar kan inbeelden.Ook een heel grote interesse is muziek.Ik houw er van,en daar kunt ge niets aan veranderen.Voor de rest?I love To party and shopping.But who not?Voor de rest?weet ik niets meer,dus ik ga je laten.bye!<3