• Aangezien ik en mijn zus op Pukkelpop heel wat artiesten hebben moeten missen, gaan we maar naar hun concerten die ze in Nederland komen geven :Y) (en naar meer concerten van artiesten die gewoon leuk zijn hehe)
    Dus nu ga ik hier allemaal naartoe:

    14/09 ~ The Drums showcase
    08/10 ~ Fenech- Soler
    17/10 ~ The Vaccines
    02/11 ~ Miles Kane
    08/11 ~ One Night Only
    15/11 ~ Frank Turner
    23/11 ~ The Antlers
    16/12 ! Friendly Fires


    Hebben jullie nog leuke concerten op de planning staan? (flower)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:27 ]


    As travars

    xRadiation schreef:
    ik ga op 25 September naar een concert van Jedward. & waarschijnlijk ga ik naar Appelpop op 10 September ;]


    Waar komt Jedward? :o


    As travars

    Ik ga maar naar 1 concert, in Oktober..
    Bruno Mars =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ga de 13e naar Avril (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Grimshaw schreef:
    (...)

    hahah wat een leuke datum zeg :'D

    Haha tsja. :'D
    Is z'n concert in Nederland nog niet uitverkocht?

    Ik zou de 27e naar Simple Plan gaan , dat is afgelast... Nu naar Destine op 16 oktober (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Haha tsja. :'D
    Is z'n concert in Nederland nog niet uitverkocht?


    Nee nog niet, in België wel?
    Ik denk wel dat het niet meer lang gaat duren, al heeft hij eerder deze zomer een concert gegeven in een kleinere zaal.


    As travars

    Als All Time Low weer naar Nederland komt, ga ik naar All Time Low, Pinkpop 1 dag of 3 dagen staat op de planning en een dag sziget festival in budapest. En verder weet ik het nog niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Nee nog niet, in België wel?
    Ik denk wel dat het niet meer lang gaat duren, al heeft hij eerder deze zomer een concert gegeven in een kleinere zaal.

    Ja blijkbaar wel. Gelukkig heb ik de eerste dag meteen tickets bestelt. Maar ik denk dan inderdaad ook dat het niet meer lang zal duren. Hier heeft hij in mei ook al een concert gegeven, dat was echt ook een kleine zaal. Maximum 200 mensen en ik denk dat het zelfs nog minder was, maar dat was echt goed toen.

    En ik vind het echt sjiek dat je naar ONO en The Vaccines gaat. ONO is echt goed live, ik zou ze echt graag opnieuw zien maar helaas. Veel plezier alvast. :'D

    Destine.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Avril Lavigne op 13 september 2011 :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Op de 13de naar Avril (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Geen concert, maar wel festival.(cat)


    Life is all about having a good time.

    Ik mag niet eens naar concerten echt jammer...!

    Knoxville schreef:
    Ik zou de 27e naar Simple Plan gaan , dat is afgelast... Nu naar Destine op 16 oktober (:

    Ik mocht niet naar Simple Plan, en mocht wel toen het al uitverkocht was. Ben ik heel asociaal als ik me ergens heel opgelucht voel?

    Ik ga - zoals velen - naar Avril Lavigne 13 september.
    En op 5 oktober naar The Baseballs.


    Felix

    Ik wil naar Destine, maar gaat niet door D:


    I hope heaven needs you more than I do now.