YYYYY schreef:
(...)
Ja maar die zijn gewoon EXTREEM. Ik vind het misschien ook niet kunnen dat ze meteen Christenen of Joden doodschieten omdat ze niet in Allah geloven. Dat moeten ze zelf weten. & Ik zelf denk dat Allah dat niet wilt. Islam komt van het Christendom . De joden, de moslims, & de christenen geloven ook alle drie in Adam en Eva. Dusjah, jullie geloven in hetzelfde eigenlijk. Alleen de Islam en de Jodendom is ietsjes strenger. In de koran en in de bijbel staat: Jullie moeten jullie vijanden liefhebben. Nou wat zie ik? We vermoorden ze. En de christenen ook , of de joden. Maar de reacties hier vind ik onrespectloos. Dit is geen geintje, dit is real. Wij vinden dat Geert Wilders niet zo over moslims hoeft te praten. What te fuck is zijn probleem? Ik word gewoon boos van hem , en zijn uitspraken. Hij doet net alsof geeneen moslim aardig tegen hem is geweest. Why te fuck moeten de moslims alleen het land uit?
Geert wilders heeft het alleen over die extremisten, dat is wat mensen elke keer vergeten. Ik vind - dit is mijn mening - dat we nooit de grenzen open moeten hadden zetten, zodat iedereen naar binnen kon komen. Moet je Amsterdam zien, er zijn bijna geen Nederlanders meer te vinden. Dat vind ik gewoon zonde. Ja, maar er zijn gewoon debielen, die leven hier ook gewoon in Nederland hoor, geloof me. Ik heb niets tegen marokkanen of hun geloof, zolang ze normaal doen. Maar als ik dan een meisje met een hoofddoek zie, die over de top make-up op heeft, rokjes draagt en onwijze inkijk heb, dan heb ik geen respecht daarvoor. Want dat mag je namelijk niet als je moslima bent.
To infinity and beyond •