• Ik droomde vannacht dat ik met Alberto, mijn broer, in huis met rauwe eieren aan het gooien. Toen plakte er eentje vast aan de muur. Alberto haalde die weg, en toen zat er een heel groot spinnenweb met een spin erin achter. Die haalde hij ook weg, en toen zat er een vleermuis. En toen kwam mama eraan. Die pakte een supersooker, zo'n mega waterpistool, ik weet niet hoe je dat schrijft, gewoon uit haar broekzak of zo heel apart, en die spoot op de vleermuis die toen in een vlinder veranderde. :Y)

    Waar hebben jullie over gedroomd?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb gedroomd dat we schooluniformen moesten dragen '_'

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 11:56 ]

    You don't wanna know. Echt niet. Een van de meest zieke dromen die ik ooit heb gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik droomde over dat ik de meiden van EC had uitgenodigd op mijn verjaardag, en het was heel gezellig.

    A. dit wist je al.
    B. Jij was ook uitgenodigd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik droomde dat ik naar een zang school voor zang les ging o.o
    Ik kan niet eens zingen...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    C18 schreef:
    You don't wanna know. Echt niet. Een van de meest zieke dromen die ik ooit heb gehad.
    You make me curious *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat de jongen waaraan ik mijn eerste zoen heb gegeven, naar mij thuis belde en mijn pa opnam en hem had uitgenodigd voor een etentje. Blijkbaar was mijn pa gek van hem, want hij wilde met alle geweld dat ik met die jongen zou trouwen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 12:13 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb gedroomd dat ik met een handdoek op mijn hoofd in mijn klas binnenkwam als laatste en dat één van mijn vrienden naast iemand zat op de vensterbank en na een tijd moest iedereen gaan zitten. Gingen ik en die vriendin, samen met nog een ander meisje eerst ergens zitten maar plots ging mijn vriendin naar een andere stoel samen met dat anderen meisje. Maar er waren nog maar twee stoelen, dus moest ik ergens alleen gaan zitten en dat vond ik niet leuk.

    Bevestigd weeral eens dat dat kind (niet die vriendin van me maar die andere) niet te vertrouwen is.

    Dat weet ik niet meer. Het was iets met mijn vriendinnen...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik droomde dat de Drarryheads me gingen opereren -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat het terug school was en dat iedereen in een aparte klas zat. Niet bepaald prettig.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik droomde dat mijn vriend en ik werden getroffen door bliksem...


    I love you Tim

    HAha wat voor droom n.n ik herinner het me niet meer.

    Ik droomde dat One Direction me kwam vertellen dat ze naast me kwamen wonen en dat ik helemaal gek werd omdat ik hen echt doodirritant vindt --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    I forgot (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pritchard schreef:
    Ik droomde dat One Direction me kwam vertellen dat ze naast me kwamen wonen en dat ik helemaal gek werd omdat ik hen echt doodirritant vindt --'
    KIND, JE BENT KNETTERGEK


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John