• Zou jij dit lezen?

    Memoria Avanti is half elf en half mens, iets dat weinig voor komt in Middle Earth. Maar niet alleen dat, ze is een ontsnapte gevangene van Mordor. Een experiment van Sauron. Gevlucht voor de Orcs die achter haar aan zitten om haar terug te brengen, komt ze twee Hobbits tegen die the Shire moeten verlaten om de een of andere reden. Ze gaat met ze mee, niet wetend wat ze bij zich dragen. Niet weten wat voor een geheimen ze bij zich hebben en wat dat voor de toekomst kan betekenen.

    Terwijl ze met de Hobbits reist, merkt ze pas hoe slecht ze is geworden. Hoe graag ze wilt vechten met iedereen om haar heen. Het maakt haar waanzinnig dat ze niet gewoon weer normaal kan zijn, zoals ze eerst was. Het komt door de experimenten die Sauron met haar heeft gedaan. De drakenbloed die hij door haar aderen heeft laten stromen. De pijn die ze heeft moeten lijden.

    Ze weet dat als ze ooit weer normaal wilt zijn, ze haar best zal moeten doen. Ze zal met deze Hobbits mee zal moeten gaan en ze bewaken met haar leven. Niet naar het geheim moet luisteren die de Hobbits bij zich dragen, de Ring die wilt dat zij het van de Hobbits afpakt en zijn krachten gebruikt voor het slechte. Ze zal mee gaan met The Fellowship of the Ring, oude bekenden tegen komen, en de ring vernietigen. Maar niet iedereen kan de krachten weer staan. Er zullen altijd monsters binnen in zijn. Terwijl Memoria mee reist, merkt ze ook een aantrekking naar een van de personen in de groep. Het gevoel kookt de draken bloed in haar aderen. Als ze ooit weer de lieve Memoria wilt zijn, zal ze zich moeten bewijzen en de monster binnen in haar moeten temmen en de ring moeten vernietigen. Ze wilt niet meer alleen zijn, ze wilt eindelijk het gevoel van liefde opnieuw kennen.


    - Doen / Niet doen?
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?)
    - Spreekt de titel: Monsters Among Men je aan?

    BVD. -geeft je een koekje-

    Ik zou dit niet lezen :X
    Mijn mening..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Ik zou dit niet lezen :X
    Mijn mening..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    DOEN!
    Ja ik zou het lezen, wil je me waarschuwen in mijn blog?_O_
    Hmm... niet echt maar ik kijk eigenlijk nooit echt naar de titel maar naar het aantal woorden :p
    Maar de titel kan er best bij :)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    lijkt me leuk :'D
    doen. meld me maar als je begint ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Serophina schreef:
    Ik zou dit niet lezen :X
    Mijn mening..

    Zou ik ook mogen vragen waarom? ^^

    Doen! Meld het mij alsjeblieft als hij online staat, ik vind het een erg origineel idee :9~
    Ik weet niet of de titel Monsters Among Men een juiste is, want is Memoria in haar hart wel echt een monster en probeert ze niet alleen die kant van haar te bevechten? Maar ik weet ook geen andere titel, ben daar slecht in...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Loveless schreef:
    (...)
    Zou ik ook mogen vragen waarom? ^^

    Omdat zoiets mij ni interesseert..
    Ik lees liever realistische verhalen..
    =)


    Stop wishing, Start doing..

    ik zou het niet doen, omdat ik lord of the rings niet echt goed ken.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Defensive schreef:
    Doen! Meld het mij alsjeblieft als hij online staat, ik vind het een erg origineel idee :9~
    Ik weet niet of de titel Monsters Among Men een juiste is, want is Memoria in haar hart wel echt een monster en probeert ze niet alleen die kant van haar te bevechten? Maar ik weet ook geen andere titel, ben daar slecht in...

    Het gaat ook opzicht aan de ene kant dat tussen de mensen bij wie ze is (Boromir bvb) dat die ook niet altijd tegen het kwaad kunnen. Hmm, misschien dat ik wel wat anders probeer te verzinnen, moet ik nog eventjes kijken ^^

    Serophina schreef:
    (...)
    Omdat zoiets mij ni interesseert..
    Ik lees liever realistische verhalen..
    =)

    Ah, ik dacht al om andere redens ofzo.
    Maar dankjewel (:

    aria4dreams schreef:
    ik zou het niet doen, omdat ik lord of the rings niet echt goed ken.

    Dat is niet echt een reden om het niet te doen, maar een reden voor jou om het niet te lezen. Maar in iedergeval, dankjewel ^^

    Renervatio schreef:
    DOEN!
    Ja ik zou het lezen, wil je me waarschuwen in mijn blog?_O_
    Hmm... niet echt maar ik kijk eigenlijk nooit echt naar de titel maar naar het aantal woorden :p
    Maar de titel kan er best bij :)

    Zal ik doen :Y)
    @CNBLUE
    No problem, I'll do that :Y)

    Nee, sorry, spreekt me niet aan. Wat de titel betreft past die er wel goed bij ;D


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    Nee, sorry, spreekt me niet aan. Wat de titel betreft past die er wel goed bij ;D

    Thank-you 8D
    En het spreekt je vast niet aan omdat het LOTR is, right? ^^

    Klinkt opzich wel leuk, maar ik ken LOTR verder niet, dus ik begrijp de helft van je verhaal niet... ):

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 14:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.