• Hoi! Deze vraag is bij mij thuis ontstaan uit een heel serieus gesprek. Dus vandaar de vraag wat voor auto wil jij later? Vertel het me x]

    xx(H)Ly x3


    I do not hook up.

    Okee Ik wou een zwarte cabrio met open dak. Zit ik zo tezeggen: Ik wil later een zwarte cabrio met open dak! Zegt mijn avder: 'Uhm Renee het is een beetje dom wat je nu zegt een Cabrio heeft altijd een open dak!' Ik: 'Oo dat wist ik wel :$' En toen zei mijn moeder: Renee hopen dat je later geen kinderen krijgt want die passen er niet in dan! Mijn andwoord: Ik koop dan wel zo'n aanhanger als die je ook achter aan je fiets kan doen met zo'n dakje erover en 2 wielen x] (Ik was echt melig)

    xx(H)Ly x3


    I do not hook up.

    Hahaha:P

    Ik ga jou na doen

    Cabrio(A) [tochhh????]

    Uhm ik weet t nie in ieder geval waar het dak van af kan!:)

    (H)X

    Okee Ik wou een zwarte cabrio met open dak. Zit ik zo tezeggen: Ik wil later een zwarte cabrio met open dak! Zegt mijn avder: 'Uhm Renee het is een beetje dom wat je nu zegt een Cabrio heeft altijd een open dak!' Ik: 'Oo dat wist ik wel :$' En toen zei mijn moeder: Renee hopen dat je later geen kinderen krijgt want die passen er niet in dan! Mijn andwoord: Ik koop dan wel zo'n aanhanger als die je ook achter aan je fiets kan doen met zo'n dakje erover en 2 wielen x] (Ik was echt melig)

    xx(H)Ly x3


    Ooh nauw!

    Jij was net voor mij.
    Ik heb echt nie afgekeken!
    Geloof me! *puppy eyes*

    ik wil een jaguar xD

    cabrio-ferrari

    de 2 in 1 !hooplijk willn men ouders da betaln:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    :P Gehehehe x] Hoop ik ook voor jou!!


    I do not hook up.

    BMW X5<33333

    dreamcar,, of Prche Cayenne.<333


    *He's the one.

    :P Gehehehe x] Hoop ik ook voor jou!!

    ja ik ook (lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wahaha ik wil zwarte Cabrio :D


    I do not hook up.

    ik wil latr men zwarte cabrio-ferraarie met graffiti bespuiten !(lol)gewoon woordjes zoda je ht zwart nog ziet zoals bv: spring nicht, tokio hotel rock,...


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oooeeeeh vett Sexxii Sexxi!!

    Ik wil later een Cabrio en voor als ik kinderen krijg zo wagentje met dakje enzo die ze ook achter een fiets doen :P


    I do not hook up.

    Een LandRover
    een Cadilac
    Een BMW
    M.a.w. een Auto Die geld uitstraalt:P
    Xx


    everybody needs a song.

    Jaaa :D

    Mee eens x]


    I do not hook up.

    geld geld geld hoe durven jullie aan geld denke:o foei!whahahahahahahahah voel me net een dictatortj!:Pwwhaah twas ma om te lachn è voor da iemand hier nog denk dak hier echt enen dictator ben whahah:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik wil een cadillac met een hele grote achterbank,
    of een Dotch ram met een hele grote achterbank xD


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.