• Harry Potter en de geheime kamer spelen op de computer! (: Ik heb hem al miljoen keer uitgespeeld, maar hij is echt verslavend :9~ Ik speelde hem voor het eerst toen ik nog ienie-mini was, toen moest mijn pa altijd helpen want ik durfde sommige stukjes niet te spelen (krul) Maar dat spel is gewoon awesome *O*
    En wat doen jullie buiten Quizlet op het moment, of zijn jullie van plan te doen? :3


    Alis volat propriis.

    Die moet ik ook nog steeds uitspelen! Ik ben nu ergens bij de Geheime Kamer, maar niet bij het einde. Lukt me niet ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zit doelloos op internet, muziek te luisteren en te WhatsAppen. Maar ik ga zo eten *O*


    -

    Ik ben aan het 'leren'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soundeffect schreef:
    Die moet ik ook nog steeds uitspelen! Ik ben nu ergens bij de Geheime Kamer, maar niet bij het einde. Lukt me niet ):

    Whooot? D: Dat is juist het makkelijkste van het spel vind ik o: Ik haatte altijd de spongify uitdaging, met die enge beesten (cat)


    Alis volat propriis.

    Ik wil Harry Potter op de Xbox spelen, maar we hebben dat spel niet meer. ):


    All was well.

    Ik wil zo graag Sims3 hebben :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    @ Gringotts
    Awws ): Ik heb geen idee hoe dat is, op de xbox, nog nooit gedaan :Y) Alleen maar op de Playstation, PC en DS, maar de DS spellen van Harry Potter zijn beuhring.


    Alis volat propriis.

    @ Deletrius
    Me too mewn! ;D Ik vraag hem voor mijn verjaardag (:


    Alis volat propriis.

    Nou, ik ga zometeen een poging doen de troep in mijn kamer te tackelen, aangezien een vriend van me hier morgen moet slapen. En sinds ik hier een soort van woon in de vakantie, kun je de vloer niet meer zien. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Omg ik heb dat met de gevangene van azkaban! En dan moest mijn pap mij ook helpen omdat ik niet tegen de demonters durfde. Maar het is nu al heel lang geleden dat ik het heb gespeeld dus (cat)


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Omg ik heb dat met de gevangene van azkaban! En dan moest mijn pap mij ook helpen omdat ik niet tegen de demonters durfde. Maar het is nu al heel lang geleden dat ik het heb gespeeld dus (cat)

    Ook op de PC, of iets anders? ;o


    Alis volat propriis.

    Deletrius schreef:
    Ik wil zo graag Sims3 hebben :D

    Geloof me 2 is leuker.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik speel pokémon? ;D oké, loserachtig. en ik schrijf aan mijn beste story. Ik ben nu bij 72...


    Destroy what destroys you.

    Oh, ik wil ook harry potter spelletjes spelen! Ik ga straks even kijken of het me lukt wat te downloaden! _O_

    LuckyOne schreef:
    Ik speel pokémon? ;D oké, loserachtig. en ik schrijf aan mijn beste story. Ik ben nu bij 72...

    Haha da's niet loserachtig, weet je wat loserachtig is? Als je diamond en pearl hebt, en pearl er nóg een keer hebt bijgenomen omdat je opnieuw wou beginnen maar je oude spel niet wou verwijderen. -imweird 8D


    Alis volat propriis.