• Mijn vriendin wilt dus binnenkort naar de kapper en vraagt of ik ook mee wil om iets nieuws te doen of niet. Dus nu vraag ik me af vinden jullie dat iets nieuws nodig is of is het nu al goed? (: Zou trouwen een rechte pony staan bij mij of niet?



    1. 2 dagen geleden getrokken




    2.Was op slaapfeest niet letten op pyama ;o


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Rechte pony zou niet mooi staan
    Misschien laagjes?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Neeeeee, niks aan je haar doen. Ik vind het leuk! En niet rot bedoeld, echt geen rechte pony nemen. 9 van de 10 mensen krijgen er een hele dikke kop van.

    Zo laten denk :'D

    Of vraag de kapper om advies :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Meer volume, dus laagjes? Misschien een bob? Vraag advies aan de kapper? Zoek op kapsels.net voor een leuk voorbeeldje?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hooligan schreef:
    Neeeeee, niks aan je haar doen. Ik vind het leuk! En niet rot bedoeld, echt geen rechte pony nemen. 9 van de 10 mensen krijgen er een hele dikke kop van.


    Heeel subtiel gezegd haha!


    To infinity and beyond •

    Grover schreef:
    Rechte pony zou niet mooi staan
    Misschien laagjes?


    Allesinds geen laagjes meer voo mij ;s Ik heb al te dun haar en door laagjes te nemen zou het nog dunner worden.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Hooligan schreef:
    Neeeeee, niks aan je haar doen. Ik vind het leuk! En niet rot bedoeld, echt geen rechte pony nemen. 9 van de 10 mensen krijgen er een hele dikke kop van.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Smufin schreef:
    (...)

    Allesinds geen laagjes meer voo mij ;s Ik heb al te dun haar en door laagjes te nemen zou het nog dunner worden.


    Als je je ahar laat uitdunnen komt het voller terug.
    Misschien verven? Verschillende tinten blonde highlights?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien een donkere kleur?


    Am I gay? I am ecstatic!

    Zo laten,in laagjes en dan een paar plukjes bruin zou leuk staan(K)


    btr

    Hooligan schreef:
    Neeeeee, niks aan je haar doen. Ik vind het leuk! En niet rot bedoeld, echt geen rechte pony nemen. 9 van de 10 mensen krijgen er een hele dikke kop van.

    Zelfde en.... hopelijk heb ik geen dikke kop o.o

    De onderkant bruin? Dat zou misschien wel vet staan :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een rechte bless zal je wel staan denk ik, maar dan moet je een lange nemen die je dan bol zet.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 21:20 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Rechte pony = nee. Je hebt een vrij rond hoofd -niet beledigend bedoelt, k heb dat ook - en met een rechte pony gaat je gezicht nog boller lijken. Geen goed idee dus.
    En ik zou het gewoon zo laten;

    C18 schreef:
    De onderkant bruin? Dat zou misschien wel vet staan :]


    Bedoel je zeg maar de tippen van mijn haar is het bruin ? Of niet??
    -Hmm ziet het voor zich.. Me likes-:)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey