• Ik kreeg daarnet een bericht van een moderator dat ik de komende 3 uur geen berichten mag versturen, omdat ik reclame zou hebben gemaakt.
    Maar het enige dat ik gedaan heb, ik iemand een PBtje gestuurd die op de hoogte wou worden gehouden van mijn quizzen. Dat kan namelijk niet anders, want ik heb alleen mensen gePbt dat er een nieuwe Stand Alone in mijn serie was, en al deze personen op de hoogte wouden geworden!

    Sorry maar ik vind dit nogal onredelijk! (A)
    M.v.g Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    jah had ik ook kwas ook super pissed


    maar nu niet meer

    hopelijk heb ik nu geen ruzie met de mods*puppy eyes*

    (...)
    Het is mij hier op het forum gebeurd hoor 3x 24 uur,.. dusem, ik had graag jou 3 uurtjes gehad.


    Ja dat is nog stommer.. Maar het is zo-ie-zo niet leuk, ne al helemaal niet als het niet je bedoeling was en je het niet wist! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dat vind ik dus totaal ook !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee natuurlijk niet.
    Ik snap heus wel dat je pissed wordt om zoiets, zeker als het volgens jou onterecht is. ^^
    Zolang het niet al te erg schelden wordt mag je jezelf altijd verdedigen. ^^
    Bij mij dan, maar de rest is ook liev, dus i'm sure dat zij ook wel luisteren ;)

    ik weet he het voelt.. je voelt je echt genaaid.. iemand flikte het ook bij mij..nouw geloof ik hielt het op het ":randje"anders was ik ook gebannen


    Some angels have no wings.

    jah...de rest is ook lief..want ik geloof dat ik bomm bedondert heb met mij boze berichtjes en ze bbliijft nog lief.. ja echt..spreekt uit ervaring..
    MWaahahaha..nee maar bij bomm kan je heel boosie woorden en ze is nor aardig..terwijl iik ook nog is op zijn utrechts schelde


    Some angels have no wings.

    Ach, hier op Q. scheld ik mensen zo-ie-zo niet uit. Zij kunnen er ook weinig aan doen, schelden hou ik voor in Real-Life, want dat heb ik wel nodig.. Anders overleef ik de dag niet.. =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En jouw stand-alones zijn juist zo mooi Ö

    <33


    Dankuu! ^^
    Achja, nu moet ik het hier op het forum maar zien te overleven! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OMG hoe onredlyk wwie heeft dat my Poeperd aangedaan ?? :((


    A. ikmisje.

    ik heb ook es een waarschuwing gekrege voor reclame, maar ik hàd helemaal geen reclame gemaakt! maar...effe vraagje voor bomm of andere mod: worden alleen meldingen bestraft? of straffen jullie ook als jullie toevallig op iemand zijn gastenboek een reclameberichtje zien staan (of toch iets dat er op lijkt xD) ??


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Naar wat ik weet, modineren wij hier overal. x)
    Ik kan natuurlijk niet spreken voor alle mods, maar als ik de rest een beetje ken, zullen ze ingrijpen als ze iets zien wat niet mag. Daarmee ook ik. ^^

    Zo uitgelegd? ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Over een nieuw deel mag het wel, maarja je kunt het beter alleen doen bij de mensen de er wel specifiek om vragen. Dus niet meteen iedereen.
    Sorry

    Waarom zo moeilijk
    ik vind het eigenlijk geen reclame..
    flauw om haar dan gelijk 3 uur te verbieden op quizlet

    Er was een melding gedaan over het pb'tje. Als de ontvanger het ongewenste reclame vond, behandelen wij dat zo.
    Helaas zul je dat maar moeten accepteren. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Als degene die je pb'tje kreeg dat meldde als reclame, moeten de mods er iets aan doen… :)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Oh jee, dat is like... EEN HALVE EEUW!
    tis maar 3 uur ._.