• Members of the WAG-gang

    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:35 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    YoungGun schreef:
    Hostel is echt eng. Vind ik. De eerste vond ik al erg en de 2de was nog erger zei Lisa want die wou ik niet meer zien.
    Die ken ik niet
    The Grudge, die is pas eng ;c


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zag ooit zo een film met jongen die steeds aangevallen werd door Ravan. Jess die was ook eng.


    Tears are words the heart can't say.

    Hostel nie tkijken hij is echt eng. Dat is zo met een moorhuis waar ze mensen vermoorden en martelen enz. En om er uit te geraken moesten ze tussen een stapel lijken gaan liggen enz. Holy shit die moet ik geen 2 keer zien hoor.


    Tears are words the heart can't say.

    YoungGun schreef:
    Hostel nie tkijken hij is echt eng. Dat is zo met een moorhuis waar ze mensen vermoorden en martelen enz. En om er uit te geraken moesten ze tussen een stapel lijken gaan liggen enz. Holy shit die moet ik geen 2 keer zien hoor.
    Iel ;c


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Brb


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke.


    Tears are words the heart can't say.

    Saw is helemaal niet eng!
    Saw is grappig!
    En bij Final Destination gingen ze op een grappige manier dood :Y)
    En oke,nu ben ik weer weg.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bye (:


    Tears are words the heart can't say.

    Er zit iets in mijn oog


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dankje om oog te zeggen. Doet er me aan herinneren dat ik mijn lezen nog moet in steken.


    Tears are words the heart can't say.

    Spoelen met water? Of je ooglid naar beneden ofoz trekken en het voorzichitg weghalen. Als je niet bang bent met je vinger naar je oog te gaan. Anders heeft dta niet echt nut.


    Tears are words the heart can't say.

    Graag gedaan (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    Spoelen met water? Of je ooglid naar beneden ofoz trekken en het voorzichitg weghalen. Als je niet bang bent met je vinger naar je oog te gaan. Anders heeft dta niet echt nut.
    Ja het is er al uit, i guess

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 11:16 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ge zult het wel voelen anders hoor. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb zo een leuk tijdschrift. Helemaal over Ajax <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.