• Lama mijn ma is nu zo bezig van, maartje?
    Je mag het niet.
    Ikzo: mr ik mocht het wel zei je net.
    Mama: ja ik heb me bedacht (cat)
    Lekker dan (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:53 ]


    Where words fail, music speaks

    Lichtblond?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat een leuke foto! En ik zou niet al té licht doen... maarja. Ik ben geen kapster haha

    Ik zou geen lichtblond nemen, dat gaat te hard zijn. Neem een donker kleur, iets dat enkele tinten lichter is dan jouw haar.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ook highlights en ik zeg gewoon tegen de kapper. Wat het beste bij mij past. Ik heb het vooral omdat ik hoop dat mijn haar zo niet meer als bruin wordt aangezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry maar echt blonde highlights op jouw haarkleur zijn echt lelijk. Ik spreek jammer genoeg uit ervaring.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk niet dat het mooi zal zijn, want je hebt een haarkleur die daar niet bij staat. En je bent mooi zo, echt waar. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cockney schreef:
    Sorry maar echt blonde highlights op jouw haarkleur zijn echt lelijk. Ik spreek jammer genoeg uit ervaring.


    Alleen ik spreek niet uit ervaring...

    Anitaaa schreef:
    Ik zou geen lichtblond nemen, dat gaat te hard zijn. Neem een donker kleur, iets dat enkele tinten lichter is dan jouw haar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Cockney schreef:
    Sorry maar echt blonde highlights op jouw haarkleur zijn echt lelijk. Ik spreek jammer genoeg uit ervaring.

    Ik had ook blonde highlights, ik vond het best goed gelukt, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een donkere of lichtere kleur dan wat je nu hebt.
    ik denk dat een donkere kleur het luekst zou zijn... want ik vind dat haar wat je hebt heel mooii !!!! maar bijvoorbeeld lichter zou ook cool zijn !
    succes met kiezen (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Cockney schreef:
    Sorry maar echt blonde highlights op jouw haarkleur zijn echt lelijk. Ik spreek jammer genoeg uit ervaring.


    Let it come and let it be

    Ik kan de foto niet zien, maar ik denk dus dat je blond haar hebt? Dan moet je niet een kleur highlights nemen die ver van jouw haar verschilt, want anders wordt 't echt heel lelijk. Als je iets totaal anders wil zou je het beter gewoon helemaal verven, want anders staat het echt niet, als de kleur niet bij de rest van je haar past. Misschien kan je je moeder zeggen dat je dan een tint neemt die dichtbij jouw eigen haarkleur ligt? En misschien als je meebetaald voor de kapper, dat 't dan mag? Good luck!


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik kan de foto niet zien, maar ik denk dus dat je blond haar hebt? Dan moet je niet een kleur highlights nemen die ver van jouw haar verschilt, want anders wordt 't echt heel lelijk. Als je iets totaal anders wil zou je het beter gewoon helemaal verven, want anders staat het echt niet, als de kleur niet bij de rest van je haar past. Misschien kan je je moeder zeggen dat je dan een tint neemt die dichtbij jouw eigen haarkleur ligt? En misschien als je meebetaald voor de kapper, dat 't dan mag? Good luck!

    Ze heeft donker-bruin haar :'D


    Let it come and let it be