• How about een algemeen topic over in welke klas je zit, met wie en of je het wel/niet leuk vind?

    Eens? Oneens?


    Let it come and let it be

    Eens. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Schaf gewoon die hele school genre af (joehoe)
    Maargoed, eens.


    -

    Mijn probleem met 'algemeen-topics' is altijd dat ik dan het gevoel heb dat er niet naar me geluisterd word ;x

    Maar toch eens, want het worden er best veel (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:22 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wacht, grapje, je bedoelt toch dat alles in één topic wordt gedumpt? Eens.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:22 ]

    Romanian schreef:
    Eens. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oneens, want eens de eerste weken school voorbij zijn wordt het toch niet meer gebruikt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hat schreef:
    Wacht, grapje, je bedoelt toch dat alles in één topic wordt gedumpt? Eens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze staan allemaal toch al in het School-gedeelte? Dat lijkt mij wel genoeg hoor, na een tijdje is 't toch allemaal weer weg :3
    Sorry dus, maar oneens.


    “Love is a contradiction.”

    Horan schreef:
    Mijn probleem met 'algemeen-topics' is altijd dat ik dan het gevoel heb dat er niet naar me geluisterd word ;x

    Maar toch eens, want het worden er best veel (:

    Als je eenmaal 'veel' er in lult gaan mensen beter naar je luisteren. In algemene topics zijn ze meer aan het kletsen ove rhet onderwerp. Je moet gewoon eerst mee-bleren en dan luisteren ze wel naar je. :3


    Let it come and let it be

    Pritchard schreef:
    Oneens, want eens de eerste weken school voorbij zijn wordt het toch niet meer gebruikt.

    You wish, Maandag gaat Belgie, Brabant, Limburg en volgens mij ook Zeeland pas naar school.


    Let it come and let it be

    Hat schreef:
    Wacht, grapje, je bedoelt toch dat alles in één topic wordt gedumpt? Eens.

    Ja dat bedoel ik :3


    Let it come and let it be

    Pritchard schreef:
    Oneens, want eens de eerste weken school voorbij zijn wordt het toch niet meer gebruikt.

    Ja dat dacht ik ook!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee sorry, maar de "Klas" topics zijn een hype en gaan na een tijdje weg (dusnietzoalsharrypotterenjustinbieberdoooh).


    Today will be Girl's Day party with you~

    MALFOYHEAD schreef:
    (...)
    Ja dat dacht ik ook!

    Nogmaals: You wish, Maandag gaat Belgie, Brabant, Limburg en volgens mij ook Zeeland pas naar school.


    Let it come and let it be

    Yoseob schreef:
    Nee sorry, maar de "Klas" topics zijn een hype en gaan na een tijdje weg (dusnietzoalsharrypotterenjustinbieberdoooh).

    Ja, daarom stel ik ook een 'Algemeen' topic voor en geen 'Subforum'


    Let it come and let it be