• We hadden net een gesprek aan tafel, en mijn moeder vroeg waarom ik mijn klas niet leuk vond. Dus ik zei, "ja, er wordt nogal veel gepest." Zegt die idioot op zo'n dom toontje: maar als je gepest wordt zeg je toch gewoon wat terug? Daar irriteerde ik me op dat moment echt aan, aangezien ik zelf ook gepest ben. Dat kind is 13, kom op, dan kan je toch wel ff nadenken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De ene heeft meer ervaring met gepest worden dan de ander. Het is natuurlijk wel vervelend ja als iemand zo reageerd. Gewoon negeren (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    De ene heeft meer ervaring met gepest worden dan de ander. Het is natuurlijk wel vervelend ja als iemand zo reageerd. Gewoon negeren (:


    Olive

    Wat jouw broertje tegen jou zei, heb ik talloze keren tegen mezelf gezegd in de tijd dat ik lastig werd gevallen.
    And in the end it works :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben ook 13 hoor^^
    maar ik snap het wel, het is niet makkelijk als je gepest bent/word om wat terug te zeggen


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    C18 schreef:
    Wat jouw broertje tegen jou zei, heb ik talloze keren tegen mezelf gezegd in de tijd dat ik lastig werd gevallen.
    And in the end it works :]


    Ja, dat geloof ik best. Maar gewoon de manier waarop hij het zei. Echt zo van "het is onzin dat je daarom je klas niet leuk vindt, want als je gepest wordt en je zegt een keer wat terug houdt het allemaal meteen op."


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pesten blijft gewoon zielig, alleen mensen blijven maar zeggen dat je het moet negeren. In mijn ervaring is het beter een grote bek terug te geven en als het moet een goede harde stoot uit te delen (wat ik dus heb gedaan). Toen had ik er meteen geen last meer van.
    En wat jou broertje zegt, vooral de manier waarop hij het zegt is best dom. Een klas niet leuk vinden doordat er veel gepest word is toch vet logisch of zie ik dat gewoon verkeerd?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    Pesten blijft gewoon zielig, alleen mensen blijven maar zeggen dat je het moet negeren. In mijn ervaring is het beter een grote bek terug te geven en als het moet een goede harde stoot uit te delen (wat ik dus heb gedaan). Toen had ik er meteen geen last meer van.
    En wat jou broertje zegt, vooral de manier waarop hij het zegt is best dom. Een klas niet leuk vinden doordat er veel gepest word is toch vet logisch of zie ik dat gewoon verkeerd?


    Ja, en dan ging het mij er vooral om dat hij het zei zonder erover na te denken, gewoon als een kutkind dat er toch geen verstand van heeft..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    Ja, en dan ging het mij er vooral om dat hij het zei zonder erover na te denken, gewoon als een kutkind dat er toch geen verstand van heeft..

    Lijkt me niet fijn voor jou -geeft knuffel-. Tja, je weet beter. Hij zal er vast ook wel een keer achter komen hoe het is. Niemand kan er aan ontsnappen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij heeft wel een beetje gelijk [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    C18 schreef:
    Wat jouw broertje tegen jou zei, heb ik talloze keren tegen mezelf gezegd in de tijd dat ik lastig werd gevallen.
    And in the end it works :]


    Firm believer of all that is magic

    Weirwood schreef:
    Hij heeft wel een beetje gelijk [:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou het gewoon negeeren...
    Hij is misschien wel al 13, ooit zal hij het leren.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    ik ben zelf ook gepest maar ik vind dat je broertje een klein beetje gelijkt heeft soms werkt het maar niet altijd het beste is gewoon die mensen niet in de ogen te kijken :Y)


    Shoganai i ne~