• Ik ben aan het barbecueen met mijn oom en tante en mijn zusje is er dus ook. Onze nichtjes hebben een hamster en Vera - mijn zusje - is constant bezig met dat ding.

    Hij is echt grappig want hij zit heel schattig in je hand en wast zichzelf en laat zich aaien en rent in zijn wielradje. Het nadeel is wel dat, als je hem over de tafel laat rennen, hij spontaan zelfmoord probeert te plegen want dan gaat hij als Superhamster van de tafel afspringen. (krul)
    Wie heeft nog meer zo'n beest?


    Not all those who wander are lost.

    Ik las 'ik ben aan het barbecueen' en ik dacht meteen van: 'Toch niet een hamster?!' >.<


    And in that moment, we were infinite.

    Labyrinthine schreef:
    Ik las 'ik ben aan het barbecueen' en ik dacht meteen van: 'Toch niet een hamster?!' >.<


    ja, dit dus. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hihi, super cute!
    Nee, wij hebben een hondje (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Alleen nog maar katten gehad(cat)
    Ik wil wel doodgraag een hamster.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Labyrinthine schreef:
    Ik las 'ik ben aan het barbecueen' en ik dacht meteen van: 'Toch niet een hamster?!' >.<


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Labyrinthine schreef:
    Ik las 'ik ben aan het barbecueen' en ik dacht meteen van: 'Toch niet een hamster?!' >.<


    Daar d8 ik ook al aan!

    genoeg xD
    ik heb wat dat betreft clowns beesten...
    ik heb 5 konijnen en 2 cavia's en dan vooral 1 van de cavia's is niet 100%
    owja en ik hen nog twee honden:y)
    btw: ik dacht even dat je wilde typen dat hij de BQQ op wilde rennen steeds. toen je zij dat hij steeds zelfmoord wilde plegen:X

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:46 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb 13 hamsters gehad (joehoe)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:46 ]


    -