• Hey iedereen, ik heb een paar echte voorbeelden van mijn eigen stories maar ik vind covers maken echt leuk.
    Je hoeft alleen te zeggen wat je er op wilt hebben en ik probeer het te maken.
    Mijn voorbeelden zijn:
    1.



    2.



    3.



    De 3de was de eerste cover die ik heb gemaakt en de 1ste is er een die ik gisteren heb gemaakt.
    Als je zo iets wilt moet je dus hier zijn : D

    Covers die af zijn:


    That should be Me van Maslowgasm

    Ma Misére van Negligible

    Where love begins van Sueside

    The Big Boss His Daughter van Jawaad

    The Daily Moustache van Harrison

    We all have our scars van Obliviatum

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 13:53 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Je mag eentje voor mij maken als je wil!
    Het verhaal gaat over een meisje dat een miserabel leven heeft. Ze woont in een klein dakappartementje, waar ze amper wat meubels heeft en dergelijke. Ze zit aan de drugs en gaat met verschillende mannen naar bed.
    En als titel; Ma Misère

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:49 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Je mag eentje voor mij maken als je wil!

    Tuurlijk wil ik dat, wat voor story is het en welke plaatjes moeten er op? Ook wat voor een cover wil je, zoals de 1e, 2de of 3de (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Insouciance schreef:
    (...)
    Tuurlijk wil ik dat, wat voor story is het en welke plaatjes moeten er op? Ook wat voor een cover wil je, zoals de 1e, 2de of 3de (:

    Je mag, als je wil, zelf kiezen welke cover. Wat het beste past bij de plaatjes die je vind ofzo. Als dat goed is voor jou?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Je mag, als je wil, zelf kiezen welke cover. Wat het beste past bij de plaatjes die je vind ofzo. Als dat goed is voor jou?

    Dat klinkt goed, ik zal wel beginnen nu haha.
    ik zet het hier als het klaar is ; )


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Wil je er eentje voor mij maken??

    Personen: Louis Tomlinson, een meisje met donkerblond haar

    Titel: That should be me ~ Louis Tomlinson


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Insouciance schreef:
    (...)
    Dat klinkt goed, ik zal wel beginnen nu haha.
    ik zet het hier als het klaar is ; )

    Oke, danku! :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible.
    Klik voor cover.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Maslowgasm schreef:
    Wil je er eentje voor mij maken??

    Personen: Louis Tomlinson, een meisje met donkerblond haar

    Titel: That should be me ~ Louis Tomlinson

    Tuurlijk! komt eraan (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Maslowgasm..
    That should be me.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Insouciance schreef:
    Maslowgasm..
    That should be me.



    Thanks <3


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Leuke covers ^.^
    Ik heb er op dit moment nog geen nodig, maar ze zijn wel mooi =D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Insouciance schreef:
    Negligible.
    Klik voor cover.


    Ik vind hem heeeel erg mooi! Maar één klein dingetje, en dat had ik er waarschijnlijk moeten bij zeggen :x Het gaat niet om heroïne spuiten, maar meer om snuiven en joints roken en dergelijke. Is het veel werk om dat aan te passen? Anders laat je het maar hoor (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik vind hem heeeel erg mooi! Maar één klein dingetje, en dat had ik er waarschijnlijk moeten bij zeggen :x Het gaat niet om heroïne spuiten, maar meer om snuiven en joints roken en dergelijke. Is het veel werk om dat aan te passen? Anders laat je het maar hoor (:

    Hmm, lukt wel, wacht even ; )


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Insouciance schreef:
    (...)
    Hmm, lukt wel, wacht even ; )

    Dankje, je bent een schat (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Dankje, je bent een schat (:

    Aangepaste cover(:
    En, nee ik ben geen schat, het is iets wat je hoort te doen ^^


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.