• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:54 ]

    Want ik moet morgen naar school.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ahw dat is lullig!
    Moet je ze zelf betalen of betaald jou voetbalclub je handschoenen?
    Want ik mag gewoon mijn bonnetje inleveren en dan krijg ik het geld terug (:
    Deed ik ook toen ik een Liverpool keepersshirt kocht met de naam Reina erop (van hun keeper), mijn club heeft gewoon het geld teruggegeven omdat ik mijn wedstrijden er in speelde..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik word echt chagrijnig van dit weer...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    O dat suckt inderdaad.
    Goh dat het bijna school is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Retweet schreef:
    Ahw dat is lullig!
    Moet je ze zelf betalen of betaald jou voetbalclub je handschoenen?
    Want ik mag gewoon mijn bonnetje inleveren en dan krijg ik het geld terug (:
    Deed ik ook toen ik een Liverpool keepersshirt kocht met de naam Reina erop (van hun keeper), mijn club heeft gewoon het geld teruggegeven omdat ik mijn wedstrijden er in speelde..


    Mijn voetbal club is zo egoïstisch dat ik 50 euro krijg om handschoenen te kopen en niets anders.. En dan moet ik 3 jaar met die handschoenen doen, wat dus écht niet lukt.

    Flare schreef:
    Ik word echt chagrijnig van dit weer...


    *kijkt naar buiten*
    Het is bést wel mooi weer.

    Tuesday schreef:
    (...)

    *kijkt naar buiten*
    Het is bést wel mooi weer.


    Het regent hier keihard. D;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Uneventful schreef:
    Want ik moet morgen naar school.


    Behind the laughter it actually means something.

    Tuesday schreef:
    (...)

    Mijn voetbal club is zo egoïstisch dat ik 50 euro krijg om handschoenen te kopen en niets anders.. En dan moet ik 3 jaar met die handschoenen doen, wat dus écht niet lukt.


    Wow serieus?
    Haat aan jou club. Ik mag elk jaar nieuwe handschoenen op hun kosten kopen, en vorig jaar had ik 2paar in een jaar gekocht. + toen mijn scheenbeschermers kapot werden geknipt door de ambulance mensen kreeg ik ook gewoon nieuwe scheenbeschermers van de club (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Uneventful schreef:
    Want ik moet morgen naar school.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Balen
    Op het moment ben ik niet sjago


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Retweet schreef:
    (...)

    Wow serieus?
    Haat aan jou club. Ik mag elk jaar nieuwe handschoenen op hun kosten kopen, en vorig jaar had ik 2paar in een jaar gekocht. + toen mijn scheenbeschermers kapot werden geknipt door de ambulance mensen kreeg ik ook gewoon nieuwe scheenbeschermers van de club (:


    Jaloers. Maar ik vind het wel lief van mijn club dat ik privé-keeperstraining krijg omdat ik de trainer die ik daarvoor hoor te hebben niet fijn vind, en nu heb ik er een die eigenlijk voor D-tjes is. (bloos)

    Tuesday schreef:
    (...)

    Jaloers. Maar ik vind het wel lief van mijn club dat ik privé-keeperstraining krijg omdat ik de trainer die ik daarvoor hoor te hebben niet fijn vind, en nu heb ik er een die eigenlijk voor D-tjes is. (bloos)


    Oeh, dat is dan wel nice van je club ja (:
    Zijn ze toch niet zo gemeen als ik dacht.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ooooops...
    Dat is idd niet zo leuk, moet je weer nieuwe gaan kopen. D:
    En houd ze voortaan ergens buiten het bereik van je stoute hond. :'D

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 16:19 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat zuigt...

    Ik ben niet chagerijnig.. Ik heb een fretje gekregen en was gewoon een gezellig dagje met mijn ouders wat ik niet vaak heb (:


    Forever.