• Ik heb de hele dag al niets gegeten, en ik heb ook nergens zin in. Normaal gesproken zou ik nu al twee boterhammen en een stuk fruit hebben gegeten, maar ik heb geen honger en wil ook niets eten. Ik ben naar de supermarkt gegaan omdat ik dacht dat ik daar vast wel verleid zou worden door iets lekkers, maar nee. Ik had zelfs geen zin in muffins, en dat is echt heel raar voor mij omdat dat mijn verslaving is. En het is slecht voor je om een hele dag niets te eten. ^^
    Heeft iemand van jullie ook wel eens zo'n bui, en wat proppen jullie uiteindelijk dan je keel door? Of eet je dan niks? Ik wil wat eten.(cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja ik heb ook wel eens zo'n bui. Maar dan prop ik wel wat fruit naar binnen want anders gaat het niet goed haha!


    To infinity and beyond •

    Ja, ik heb dat af en toe. En dan eet ik eigenlijk niets, de honger komt bij mij dan wel vanzelf. Ook al is het slecht, ik kan echt niets in mijn buik proppen als ik geen honger heb. Ik drink wel veel water


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ja, ik heb dat af en toe. En dan eet ik eigenlijk niets, de honger komt bij mij dan wel vanzelf. Ook al is het slecht, ik kan echt niets in mijn buik proppen als ik geen honger heb. Ik drink wel veel water


    Ja, ik drink ook veel thee nu. Maar ik weet uit ervaring dat als ik niets eet ik heel erg misselijk word aan het eind van de dag... ;S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik eet dan gewoon niks? Beter dan dat ik juist veel honger heb.


    Smile and live.

    Negligible schreef:
    Ja, ik heb dat af en toe. En dan eet ik eigenlijk niets, de honger komt bij mij dan wel vanzelf. Ook al is het slecht, ik kan echt niets in mijn buik proppen als ik geen honger heb. Ik drink wel veel water


    Let it come and let it be

    Ik heb in de vakantie eigenlijk niet zo goed gegeten. 'S morgens at ik ontbijt en dan pas 's avonds avondeten en dat was het :'D Maar dan heb ik overdag ook geen trek dus dan eet ik gewoon niks, dat kan ik dan niet.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:46 ]


    -

    Genius schreef:
    Ik heb in de vakantie eigenlijk niet zo goed gegeten. 'S morgens at ik ontbijt en dan pas 's avonds avondeten en dat was het :'D Maar dan heb ik overdag ook geen trek dus dan eet ik gewoon niks, dat kan ik dan niet.


    In de vakantie eet ik normaal eigenlijk meer dan gewoonlijk, aan het eind van de zomervakantie ben ik dan ook vijf tot tien kilo aangekomen, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik heb dat ook maar is dat niet gewoon omdat je weinig eet de laatste tijd dat je veel minder honger hebt

    ookal heb je geen honger je moet gewoon eten.
    ik heb net ook gewoon gegeten terwijl ik geen honger had.
    daarom heb ik cupasoep gedronken(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dan eet ik wat fruit of een beschuitje, anders krijg ik aan het einde van zo'n dag echt een ongezonde vreetaanval :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    laulotjee schreef:
    ik heb dat ook maar is dat niet gewoon omdat je weinig eet de laatste tijd dat je veel minder honger hebt


    Ik heb de laatste tijd juist meer gegeten dan gewoonlijk :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, ik drink ook veel thee nu. Maar ik weet uit ervaring dat als ik niets eet ik heel erg misselijk word aan het eind van de dag... ;S

    Van thee ga je niet zo rap honger krijgen, omdat dat warm is. Maar als je heel misselijk wordt dan zou ik toch eens proberen om iets te eten, al is het maar iets kleins en lichts. Je moet oppassen dat je niet duizelig wordt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ja, ik heb dat af en toe. En dan eet ik eigenlijk niets, de honger komt bij mij dan wel vanzelf. Ook al is het slecht, ik kan echt niets in mijn buik proppen als ik geen honger heb. Ik drink wel veel water


    comfort in c h a o s

    Negligible schreef:
    (...)
    Van thee ga je niet zo rap honger krijgen, omdat dat warm is. Maar als je heel misselijk wordt dan zou ik toch eens proberen om iets te eten, al is het maar iets kleins en lichts. Je moet oppassen dat je niet duizelig wordt


    Ja, misschien wel. Ik heb al wat toast gepakt, maar toen ik een hapje nam had ik er helemaal geen zin meer in en heb ik het weggegooid. Misschien komt het doordat ik de laatste tijd ontzettend veel thee drink, terwijl ik dat vroeger nooit dronk...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Edit: Ze heeft nu 1 muffin gegeten ! Applaus ! _O_