• Jeps, 1 dag introductie gehad op school en ik wil nu al vakantie.
    Ik heb serieus een K klas. Mijn 'vriendinnen' en dan vooral één doen alsof ik er niet ben, alsof ik niet belangrijk ben.
    Ik zit in een hele grote klas(32) met veel mensen die ik niet ken en mijn mentor is een pokkewijf.
    Ik had haar vorig jaar als lerares en ik kan het totaal niet met haar vinden.
    Kortom dit wordt een pokkejaar.
    Vroeger had ik het leuk gevonden als ik met veel onbekenden klas zou zitten, maar nu ben ik veel meer verlegen geworden.
    Ik wil niet, ik zit nu gewoon te janken achter mijn toetsenbord.
    Zo wil ik geen schooljaar hebben.(huil)
    Sorry voor dit zeik verhaal , maar ik moet het even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb ook een k klas, als ik die ene vriendin had. Was is ook helemaal alleen.
    Sterkte!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik had vandaag ook introductie :l Ik ben van 3 havo naar 4 vmbo gegaan, dus ik ken hier verdomme niemand. Oké, één vriendin en een paar andere die ik ken van feestjes en via via enzo. Pff.. ik voelde me zo alleen vandaag en ik wil gewoon niet terug. Pap zegt dat ik naar ze toe moet stappen en vrienden maken, ja hoor, rot op.

    En ja, ik voel me kut wanneer ik alleen ben... Ik weet niet wat ik hiermee moet hoor..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moet nog beginnen aan dit schooljaar, maar ik wil nu al terug vakantie.


    I feel guilty after every bite I take.

    chill, je vind gerust je plekje wel,
    gun het alleen even tijd (:
    je ontmoet vast hele leuke mensen in je klas en je maakt nieuwe vrienden =DDDD
    en zo niet; don't worry; u have us ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind het best knap dat je na 1 dag al weet dat de rest van je jaar kut gaat worden :'D Sowieso, als je zo al denkt, dan wordt het ook niks. Je moet er zelf wat van maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Echt sterkte meis, echt sterkte..
    Ik weet zelf echt niet wat ik van dit jaar moet verwachten..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb me vandaag maar ziekgemeld omdat ik in de steek werd gelaten door mijn mentrix. Dat idiote kutwijf vertelt íédéréén behalve moi dat we vandaag geen mentorles hadden. Kom ik aan op school, doodgaan omdat ik aan het hyperventileren was vanwege de 'omg ik ben te laat' stress. Ik ben naar huis gegaan en ik heb van half tien tot half vier vanmiddag geslapen.

    Ik wens je succes dit jaar ;D


    Destroy what destroys you.

    Ik dacht eerst ook toen ik de klassen indeling zag: OMFG wat een K klas, want er zaten een heleboel mensjes in die ik weet van de 1e, van die mensen die populair zijn (denken ze). Anywayzzz eigenlijk ben ik ze best aardig gaan vinden in de 1e week van school. Wacht een weekske af en sluit jezelf ook niet buiten door ze nooit aantespreken. Gwn doeg zeggen of hoi wanneer de dag begint of voorbij is, is al genoeg.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Crystalflame schreef:
    Join the club. =/


    Let it come and let it be

    Ik heb nog even vakantie, dus ik weet nog niet wat voor een klas ik krijg, maar grotendeels blijft hij hetzelfde. naar voor je dat je in zo'n klas zit, ik kan het me volkomen indenken. maar maak je maar niet druk, het wordt sowieso wel beter (:
    en als je de mensen uit je klas écht niet aardig vindt, kan je (tenminste, op mijn school kan dat) naar de adjunct-directeur gaan en vragen of je naar een andere klas mag.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 20:09 ]


    i put the fun in funeral

    Crystalflame schreef:
    Join the club. =/


    Firm believer of all that is magic

    Wow, 32? Bij mij in de klas zitten er maar 13. o.o
    Ik snap hoe je je voelt, ik ben zelf namelijk ook verlegen. Veel succes dit jaar. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Stonem schreef:
    Ik vind het best knap dat je na 1 dag al weet dat de rest van je jaar kut gaat worden :'D Sowieso, als je zo al denkt, dan wordt het ook niks. Je moet er zelf wat van maken.


    Just what I was thinking...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uneventful schreef:
    Awh dat vind ik echt kut voor je, ik hoop toch dat er iemand is waar je toch mee bevriend kan raken.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Morellato schreef:
    Ik moet nog beginnen aan dit schooljaar, maar ik wil nu al terug vakantie.


    Join the club.

    OT: Ik ken het gevoel. Je zult denk ik even een jaar moeten doorbijten en hopen dat je leuke mensen leert kennen en dat zal je, want in elke klas zit er wel een leuk iemand. ^^


    Take me to wonderland