• Een hele rij puisten op me voorhoofd!!!! :O
    Ineens, ik kijk zo net in de spiegel, om mijn tanden te poetsen, denk ik, wat zit daar onder mijn haar? (een lokje haar voor mijn gezicht) en zie ik ze daar een beetje gezellig doen met zijn alle :O Ik heb nooit last van puisten gehad, ik doe altijd me gezicht schoonmaken, s ochtends en s avonds. Nooit veel make up, geen foundation. Dus ik zou het niet weten hoe dat ineens zo gekomen is, in een paar uur ofzo :O
    Tandpasta werkt niet, en verder die spulletjes ook niet echt,
    Weten jullie een manier hoe ze snel weg gaan? en nooit meer terug komen het liefst?(cat)
    _O_

    Je zit in de puberteit. Het enige wat je kan doen als die spulletjes niet helpen is eventueel een zak over je hoofd trekken. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee niet echt.
    Mijn nickname is niet voor niets al bijna 5 jaar pukkelding.
    (huil)


    Life is hard and then we die

    BEARD schreef:
    Je zit in de puberteit. Het enige wat je kan doen als die spulletjes niet helpen is eventueel een zak over je hoofd trekken. (cat)


    Ja maar dat zit ik al heel lang, en ben al ouder dan meisjes van 12 die dan hier komen, ooooh!!! mijn eerste puistje :O

    Tuurlijk heb ik wel is een puistje maar nu echt voor het eerst in jaren!!!! :O zit al in 4 havo en echt nog nooit zoveel lelijke dingen gehad :O en ook echt ineens, vanmiddag kwam ik thuis, had ik ze nog niet, kijk net in de spiegel,
    POEF
    daar zijn ze dan :|

    ...

    JIJ hebt het leger van Perkamentus veraden! D: Gelukkig werkte Hermelien haar klikspaan puistjes spreuk :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Maar ik eet wel veel chocolade (ben een meisje (A) duuuh) maar dat is bewezen dat je daardoor niet perse puisten van krijgt :S

    Daystar schreef:
    Maar ik eet wel veel chocolade (ben een meisje (A) duuuh) maar dat is bewezen dat je daardoor niet perse puisten van krijgt :S


    Er is erg veel onderzoek nodig om erg weinig te bewijzen :Y)

    Ik zou minder chocolade proberen te eten :P Als je net in de puberteit bent kan t ook daardoor komen


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Er is erg veel onderzoek nodig om erg weinig te bewijzen :Y)

    Ik zou minder chocolade proberen te eten :P Als je net in de puberteit bent kan t ook daardoor komen


    Pfff ben echt niet 'net' in de puberteit -.-' maar dit heb ik in al die jaren gewoon nog nooit gehad zo erg, en van chocolade krijg je geen puistjes (A)

    Those pimples just pop up, and you have to pop them to be the top of the pops.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Daystar schreef:
    Maar ik eet wel veel chocolade (ben een meisje (A) duuuh) maar dat is bewezen dat je daardoor niet perse puisten van krijgt :S

    Ohh, nou, ik weet dat ik bvb niet teveel chocola moet eten, want dan springen ze er zo op bij mij :') Nou is dat niet zo erg omdat ik heel erg oplet met snoepen maar..

    probeer het anders gewoon eens te minderen, kijken wat er gebeurd. Vette dingen en suiker zijn sowieso hartstikke slecht voor je huid. Misschien slaap je te weinig? MIsschien kom je te weinig buiten? Misschien eet je niet genoeg groentes? Daarbij zit je in de puberteit zoals BEARD al zei.

    Gewoon zo gezond mogelijk leven en verder.. tsja.. puberteit is a bitch.


    ars moriendi

    er word soms voorgesteld om ze uit te knijpen maar ik beveel het niet aan. Achteraf is het gewoon een verstopt haarzakje die eerst een mee-eter word en dat een puist word. Preventief werken is altijd het beste, zoals je zei, wassen is ook heel goed maar als je het te vaak doet kan de huid uitdrogen en meer talg produceren waar puistjes uiteindelijk van ontstaan. Dus vergeet niet na elke scrub je in te smeren met een créme of lotion. Het enige dat ik je nu kan voorstellen is om van de Garnier jeugd(huid)lijn producten gebruikt om het tegen te staan.
    Nu het s'avonds is en je niet bepaald nu naar de supermarkt kan rennen denk ik dat het beter is dat je je gezicht nu heel even afspoelt en dan naar bed gaat. De rode vlekjes om puistjes zitten er meestal omdat mensen er te veel aanzitten. Zo ontstaat infectie.
    Als je gaat slapen zie je er waarschijnlijk morgen al weer weinig van.
    Maar blijf er in de ochtend van af als je geen rode opvallende puistjes wilt hebben tijdens school.
    Het is het beste om inderdaad geen foundation te gebruiken maar omdat ik ook een tiener ben zeg ik dat het niet veel kwaad kan als je een beetje camoufleert;)


    Ordo ab Chao

    Meddows schreef:
    tsja.. puberteitLIFE is a bitch.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 23:51 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PUKKELxDING schreef:
    Nee niet echt.
    Mijn nickname is niet voor niets al bijna 5 jaar pukkelding.
    (huil)

    Sorry maar nu stel ik je voor als die gast die bij Timmy Turner in de klas zat met die gigantische puist op zijn face; :---)

    Naja, je bent wel een lieve puistenkop!(H):X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb al mijn hele leven last van Puisten ._.
    Gewoon blijven schoon houden en zorg dat je huid niet uit droogt of te vettig word.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik knijp ze geheel ongezond altijd gewoon uit. Zijn ze sneller weg. Daarna goed schoonwassen en wachten tot de volgende komen. Heerlijk hè, die pubertijd en/of pms? (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.