• Zo ja, zijn er ook mensen die zin hebben om mee te doen aan deze rpg site ; http://mirrorflash.actieforum.com/


    Aan niets denken is ook denken.

    not me :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oke ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan alleen "one on one RPG's" doen. Ik ben heel slecht in groepen :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Ik kan alleen "one on one RPG's" doen. Ik ben heel slecht in groepen :'D


    Ahh oke, maar daar kan je ook gewoon beter in worden door het juist te oefenen?


    Aan niets denken is ook denken.

    n.n


    Aan niets denken is ook denken.

    NurseJoy schreef:
    Ik kan alleen "one on one RPG's" doen. Ik ben heel slecht in groepen :'D


    This sounds wrong O-O

    I used to do rpg's, but I only like them if there's rules, otherwise it becomes a mess. And then I quitted because it was taking way too much of my time


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind RPG'en zeer leuk en ik doe het ook al erg lang, maar mijn ervaring met dergelijke fora is dat ze snel uitsterven en dat je veel mensen nodig hebt, wil het ergens op lijken. Daarom blijf ik liever op een forum waar je met 1 topic/thread 1 RPG hebt en het volgende topic/thread een ander RPG is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    This sounds wrong O-O

    I used to do rpg's, but I only like them if there's rules, otherwise it becomes a mess. And then I quitted because it was taking way too much of my time


    There are rules ;3
    Het neemt niet al je tijd in beslag, want op dit moment is het vrij rustig, en er zijn veel mensen die school moeten combineren met rpg'en.


    Aan niets denken is ook denken.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    This sounds wrong O-O

    I used to do rpg's, but I only like them if there's rules, otherwise it becomes a mess. And then I quitted because it was taking way too much of my time


    Dude, it only sounds wrong TO YOU 8D (A)(A)(A)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, hoewel het me wel leuk lijkt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ninetales schreef:
    Ik vind RPG'en zeer leuk en ik doe het ook al erg lang, maar mijn ervaring met dergelijke fora is dat ze snel uitsterven en dat je veel mensen nodig hebt, wil het ergens op lijken. Daarom blijf ik liever op een forum waar je met 1 topic/thread 1 RPG hebt en het volgende topic/thread een ander RPG is.


    Die ervaring van jou klopt ook, want dat is ook vaak zo. We hebben nu 40 users maar de helft doet niet mee aan het rpg. Wel zijn er een aantal van ons die zich wel actief inzetten.


    Aan niets denken is ook denken.

    AshKetchum schreef:
    Nee, hoewel het me wel leuk lijkt :'D


    Het is ook leuk ^^ (als je van schrijven houdt natuurlijk)


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    There are rules ;3
    Het neemt niet al je tijd in beslag, want op dit moment is het vrij rustig, en er zijn veel mensen die school moeten combineren met rpg'en.


    Ik bedoelde meer als in D&D, GURPS of een zelfbedacht systeem. Dat vond ik gewoon leuker, verliep ook geordender.
    Sowieso moet je een leider hebben die zelf niet meespeelt, anders wordt t echt een rommeltje


    quidquid excusatio prandium pro

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Het is ook leuk ^^ (als je van schrijven houdt natuurlijk)


    Ik ga eens een kijkje nemen straks (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik bedoelde meer als in D&D, GURPS of een zelfbedacht systeem. Dat vond ik gewoon leuker, verliep ook geordender.
    Sowieso moet je een leider hebben die zelf niet meespeelt, anders wordt t echt een rommeltje


    Klopt, al valt dat best wel mee hoor. Als je met ervaren rpg'ers op een site zit is dit al veel minder snel het geval. De spam moet sowieso eens in de zoveel tijd verwijderd worden.
    Kijk hier maar eens op ;
    http://mirrorflash.actieforum.com/


    Aan niets denken is ook denken.