• Ik ben een verhaal aan het schrijven over twee gedoemde verliefden, en ik ben nu op het punt dat ik moet beslissen of ik het verhaal gelukkig laat eindigen of niet. En ik twijfel enorm.
    Want terwijl ik het verhaal aan het schrijven was ben ik steeds meer van de twee hoofdpersonages gaan houden, en het breekt mijn hart als ik ze nu allebei dood laat gaan. Maar tegelijkertijd is het einde dat ik had bedacht heel mooi, hoe tragisch het ook is. Wat zal ik doen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Schrijf het anders alle twee?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hmm. Ik zou het toch tragisch laten eindigen. Anders krijg je zo'n happy end en loopt alles goed. Zoals is de meeste verhalen enzo. :]

    ik zou the sad ending doen, ik ben al die happy endings wel beu na een tijdje :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Doe het anders beide? (: en zet je in een hoofdstuk 2 links.. naar einde 1 en naar einde 2 (: zodat de mensen zelf kunnen kiezen wat ze willen lezen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hou zelf niet zo van happy endings en meestal is het mooier als het droevig eindigt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jagielski schreef:
    ik zou the sad ending doen, ik ben al die happy endings wel beu na een tijdje :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sudowoodo schreef:
    Doe het anders beide? (: en zet je in een hoofdstuk 2 links.. naar einde 1 en naar einde 2 (: zodat de mensen zelf kunnen kiezen wat ze willen lezen (:


    comfort in c h a o s

    Happy endings zijn heerlijk, vind ik zelf. (:
    Misschien cliché, maar het geeft je een goed gevoel.


    Let the Night embrace you

    Sudowoodo schreef:
    Doe het anders beide? (: en zet je in een hoofdstuk 2 links.. naar einde 1 en naar einde 2 (: zodat de mensen zelf kunnen kiezen wat ze willen lezen (:


    Maar dat vind ik gewoon niet bij een verhaal horen, twee verschillende eindes... In het leven kun je toch ook geen twee verschillende wegen inslaan? Nee, zoiets zou ik niet gauw doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als jij het ook maar waagt om jouw story fout af te laten lopen, kill ik je.

    Neehoor, maar ik zou toch voor happy ending gaan. Ik heb gemerkt dat ik de laatste keer een sad ending er helemaal niet goed tegenkon, en dan is het toch niet helemáál af, weetjewel. Ikzelf heb pas een goed gevoel over het einde van een een verhaal als het een happy ending heeft, maar dat is eigen mening (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Defensive schreef:
    (...)

    Maar dat vind ik gewoon niet bij een verhaal horen, twee verschillende eindes... In het leven kun je toch ook geen twee verschillende wegen inslaan? Nee, zoiets zou ik niet gauw doen.


    Nja zoiets kan wel (: dr zijn wel wat boeken waar je zelf beetje de verhaallijn kan kiezen..
    Maar als jij et niet wil is het ok (: Doen wat jezelf wilt toch?

    & ik ben altijd wel in voor een goed einde.. want droevig is zo droevig..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wiarda schreef:
    Als jij het ook maar waagt om jouw story fout af te laten lopen, kill ik je.

    Neehoor, maar ik zou toch voor happy ending gaan. Ik heb gemerkt dat ik de laatste keer een sad ending er helemaal niet goed tegenkon, en dan is het toch niet helemáál af, weetjewel. Ikzelf heb pas een goed gevoel over het einde van een een verhaal als het een happy ending heeft, maar dat is eigen mening (:


    Het is voor een ander verhaal, niet voor Meet me at Midnight. :'D
    Het is zeg maar voor een kort verhaaltje waar ik vandaag mee bezig was om mijn schrijverskunsten weer wat op te krikken. Oke, eigenlijk is het niet zo kort meer. Ik heb in één dag meer dan 13000 woorden geschreven...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    maak bijde


    You can't not look cool with a crossbow.

    Happy ending, dat is altijd leuker om te lezen, hoe tragisch een sad ending ook kan zijn, in mijn opinie. En als ze een happy ending hebben kan de lezer altijd nog fantaseren over wat er nog gebeurd, en niet als ze dood gaan haha.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik wil schrijvers meestal vermoorden bij sad endings, want ik ga altijd verschrikkelijk houden van die personages. En dus haat ik sad endings. But I love writing them myself..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.