• Want ik hou van ogen verkleuren met paint enzo, maar daar heb ik gezichten en natuurlijk ogen voor nodig. Zou iemand een artiest/zanger/zangeres/acteur/actrice voor me hebben?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Misschien kun je wat met deze foto van Roger Taylor? Duidelijke eyecatchers die ogen van hem lijkt me. :Y)


    ars moriendi

    Liam Payne
    Niall Horan
    Harry Styles
    Zayn Malik
    Louis Tomlinson
    Emily Voe
    Jesse McCartney
    Cameron Bright
    Jodelle Ferland
    Ian Somerhalder
    Paul Wesley
    Nina Dobrev
    Genoeg? :Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ian somerhalder
    nicky minash
    lady gaga
    orginele stijlenxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    OEEHH, heel erg bedankt :). Ik zeg het wel als ik er nog meer nodig heb. Zal ik ook een story maken van bewerkte ogen? (Van vampiers, zoals dat ik de oogkleur verander in goud én rood, en dan de echte oogkleur ;D)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Loony schreef:
    OEEHH, heel erg bedankt :). Ik zeg het wel als ik er nog meer nodig heb. Zal ik ook een story maken van bewerkte ogen? (Van vampiers, zoals dat ik de oogkleur verander in goud én rood, en dan de echte oogkleur ;D)

    Oeh, zou jij voor mij es van twee plaatjes van meisjes de oogkleur willen veranderen en ook de huid wat lichter? Of lukt dat niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Oeh, zou jij voor mij es van twee plaatjes van meisjes de oogkleur willen veranderen en ook de huid wat lichter? Of lukt dat niet?


    Ik krijg graag verzoekjes, dus zeg maar welke oogkleur en van welke foto. Het liefst goede zichtbare ogen. Ehm, ik denk dat dat wel lukt, van de huidskleur, alleen ik weet het niet zeker. Ik vraag het nog wel even aan mijn vader, want die gaat het nu uitzoeken ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Loony schreef:
    (...)

    Ik krijg graag verzoekjes, dus zeg maar welke oogkleur en van welke foto. Het liefst goede zichtbare ogen. Ehm, ik denk dat dat wel lukt, van de huidskleur, alleen ik weet het niet zeker. Ik vraag het nog wel even aan mijn vader, want die gaat het nu uitzoeken ;D.

    Ah! Haha, je papa moet dat niet speciaal uitzoeken voor mij hoor :p
    Ik ga eens goede foto's zoeken


    Die ogen zijn waarschijnlijk te klein?
    En zou het eventueel lukken om die traan weg te krijgen anders?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 18:18 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ah! Haha, je papa moet dat niet speciaal uitzoeken voor mij hoor :p
    Ik ga eens goede foto's zoeken


    Die ogen zijn waarschijnlijk te klein?
    En zou het eventueel lukken om die traan weg te krijgen anders?


    Die traan krijg ik wel weg, (ja, dat komt ervan als een tien-jarig meisje de dochter is van iemand die heel vaak -elke dag- pc's maakt), en ik ga het proberen met de ogen. Welke kleur?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Loony schreef:
    (...)

    Die traan krijg ik wel weg, (ja, dat komt ervan als een tien-jarig meisje de dochter is van iemand die heel vaak -elke dag- pc's maakt), en ik ga het proberen met de ogen. Welke kleur?

    Aaah, zo vader zo dochter :p
    Rood graag ^^
    En dan zoek ik nog een plaatje voor goudachtige ogen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Aaah, zo vader zo dochter :p
    Rood graag ^^
    En dan zoek ik nog een plaatje voor goudachtige ogen


    Kan ik allebei maken, ;D. De story komt straks online, dus als ik die plaatjes klaar heb ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    http://www.quizlet.nl/stories/61924/eye-edited/

    Neem maar een kijkje. (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.