• Oke, hier komt mijn verhaal. Ik had dus een beste vriend, en we waren gewoon goeie vrienden blabla. Maar toen werd hij verliefd op mij, toen wou ik het wel proberen. Maar ik hield het gewoon geen dag uit, ik voel niks voor hem echt niks. Ik heb twee vriendinnen die verliefd op hem zijn. Maar hij is perse verliefd op mij. Ik kan daar niet tegen dus heb ik hem overal geblokt. Laatst keek ik op zijn twitter, ik ontvang zijn mentions niet want heb hem dus geblokt. Maar, ik heb heel veel lieve tweets gelezen naar mij van een plaatje met 'i miss you'. Dat ik de mooiste ben - echt niet waar maar oke -. Hij is de hele tijd zo slijmerig, en plakkerig, en heeft net via mijn vriendin, DIE VERLIEFD OP HEM IS. Gevraagd of ik met hem wou. Omg, ik heb al ZO vaak nee gezegd. Maar hij begrijpt het niet, en me vriendin is nu ook gekwetst, ik haat hem gewoon. Maar hij zegt ik wacht wel. Omg -.-, jezus wat kan ik doen?

    Ga met hem praten en maak het hem duidelijk. Wil hij echt niet luisteren, zou ik het contact volledig verbreken, tot hij door heeft dat je echt niet wil


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar echt duidelijk aangeven dat je niet met hem verder wilt? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zo iemand ken ik ook. Maar ik háát diegene en het is dus totaal geen vriend.


    Smile and live.

    Ik zou naar hem toe gaan, en het hem écht duidelijk maken dat je het écht niet wilt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zeggen dat je niks voor hem voelt en dat dat ook niet gaat gebeuren, en dat je wilt dat hij stopt met dat gedrag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zeg hem recht in z'n face van 'nee is nee en nee wordt geen ja. punt.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het eigenlijk erg dat je hem als beste vriend overal blokt omdat hij verliefd op je is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right