• Life in it's constant state of moving nowhere
    The music is nice, floats trough the air
    Sounds of waves crashing everywhere
    Percussive submissions, mind conditions
    Writing with the left hand
    Unknowing and taking the chance


    Streets of New York is een RPG die zich - zoals te verwachten - afspeelt in New York. Je kan zijn wie je maar wil en wonen in een van de vijf stadsdelen, Broadway bezoeken, lopen door de Fifth Avenue en nog veel meer! Ook kan je pagina's maken voor je personage, spelletjes spelen, kletsen en nieuwe vrienden maken.
    Ben je nieuwsgierig geworden?

    Meld je dan nu aan op Streets Of New York!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:53 ]


    “Love is a contradiction.”

    Wauw, lijkt me best leuk!
    Maar mag dat wel, reclame maken voor andere forums hier?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Wauw, lijkt me best leuk!
    Maar mag dat wel, reclame maken voor andere forums hier?

    Hm, er zijn wel meerdere topics over RPG's waarvan ook RPG's op andere sites (van die grote forums). Ik had eerst gekeken of die er waren voordat ik 'm maakte en al die topics zijn er nog gewoon, dus 't lijkt me dat 't mag? Ook is 't alleen in het speciale gedeelte voor overige promoten en dus niet ergens anders. Maar als 't toch niet blijkt te mogen, dan sorry, dan mag 'ie gerust gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:06 ]


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    (...)
    Hm, er zijn wel meerdere topics over RPG's, ik had eerst gekeken of die er waren voordat ik 'm maakte en al die topics zijn er nog gewoon, dus 't lijkt me dat 't mag? Ook is 't alleen in het speciale gedeelte voor overige promoten en dus niet ergens anders. Maar als 't toch niet blijkt te mogen, dan sorry, dan mag 'ie gerust gesloten worden.


    Dit zal waarschijnlijk megadom klinken, maar wat zijn RPG's? :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)

    Dit zal waarschijnlijk megadom klinken, maar wat zijn RPG's? :x

    Een RPG is een een soort rollenspel. Een rollenspel is een soort groot verhaal dat je met meerdere personen schrijft. In zo'n verhaal schrijf je met je eigen personage (of personages) en andere mensen schrijven ook met hun personages. Je kan telkens om de beurt schrijven en daardoor ontstaat er een heel verhaal. Je kan schrijven in de ik-vorm of in de hij/zij-vorm (deze site is in in de hij/zij-vorm). Vaak heeft zo'n rollenspel een bepaald thema waarover geschreven wordt.

    Het kan dat dit niet precies is zoals anderen de definitie van een RPG zouden omschrijven, maar dit is wel 't soort zoals 't op die site gaat. Snap je dit een beetje? ^^


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    (...)
    Een RPG is een een soort rollenspel. Een rollenspel is een soort groot verhaal dat je met meerdere personen schrijft. In zo'n verhaal schrijf je met je eigen personage (of personages) en andere mensen schrijven ook met hun personages. Je kan telkens om de beurt schrijven en daardoor ontstaat er een heel verhaal. Je kan schrijven in de ik-vorm of in de hij/zij-vorm (deze site is in in de hij/zij-vorm). Vaak heeft zo'n rollenspel een bepaald thema waarover geschreven wordt.

    Het kan dat dit niet precies is zoals anderen de definitie van een RPG zouden omschrijven, maar dit is wel 't soort zoals 't op die site gaat. Snap je dit een beetje? ^^

    Ja, bedankt! Dat is echt een goede uitleg! ^^
    Oooh, dat is dus waar ik geen tijd voor heb haha. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, bedankt! Dat is echt een goede uitleg! ^^
    Oooh, dat is dus waar ik geen tijd voor heb haha. :x

    Haha, normaal ben ik enorm slecht in uitleggen, dus ik ben blij dat je 't hiermee kon begrijpen. Helaas, maakt niet uit, ik vond 't leuk dat je hebt gekeken en zo enthousiast hebt gereageerd ^^


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    (...)
    Haha, normaal ben ik enorm slecht in uitleggen, dus ik ben blij dat je 't hiermee kon begrijpen. Helaas, maakt niet uit, ik vond 't leuk dat je hebt gekeken en zo enthousiast hebt gereageerd ^^

    Haha, bedankt! Ik vind het niet zo fijn om negatief te reageren. C:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, bedankt! Ik vind het niet zo fijn om negatief te reageren. C:

    Ik vind het ook niet fijn om negatieve reacties te lezen, haha, dus met die positieve van jou ben ik blij :3 Als je ooit nog tijd krijgt en de RPG dan nog actief is, mag je altijd nog meedoen hoor ^^


    “Love is a contradiction.”

    Deze RPG lijkt me erg leuk, gewoon omdat het zich in NYC afspeelt (A) Zo'n leuke plek :3 En je kunt op de RPG gewoon zelf plotten verzinnen, da's ook leuk ^^ Je zit niet vast aan één vast plot xd
    Dus ik zeg: registreren! (yeah)


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Monchele schreef:
    Deze RPG lijkt me erg leuk, gewoon omdat het zich in NYC afspeelt (A) Zo'n leuke plek :3 En je kunt op de RPG gewoon zelf plotten verzinnen, da's ook leuk ^^ Je zit niet vast aan één vast plot xd
    Dus ik zeg: registreren! (yeah)

    Woohoo, dankjewel! En ik zag dat jij je ook al had geregistreerd, dankje =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben zelf lid van deze RPG en ik zou het echt aanraden om het eens te proberen. Voornamelijk omdat je vrij bent in je doen en laten. (: Alle soorten personages zijn er welkom en iedereen zal met elkaar plotten. Het is echt een gezellige groep om mee te RP'en. Daarnaast zijn er leuke spellen op het forum zelf, kan je off-topic gaan en over compleet andere dingen praten als de RP zelf. Genoeg om je mee bezig te houden denk ik zo. ^^ Ik moet je wel waarschuwen: dit is verslavend. (:


    hard to say what caught my attention, fixed and crazy, aphid attraction

    utahbeach schreef:
    Ik ben zelf lid van deze RPG en ik zou het echt aanraden om het eens te proberen. Voornamelijk omdat je vrij bent in je doen en laten. (: Alle soorten personages zijn er welkom en iedereen zal met elkaar plotten. Het is echt een gezellige groep om mee te RP'en. Daarnaast zijn er leuke spellen op het forum zelf, kan je off-topic gaan en over compleet andere dingen praten als de RP zelf. Genoeg om je mee bezig te houden denk ik zo. ^^ Ik moet je wel waarschuwen: dit is verslavend. (:

    Aww thank you! Beter dan jou had het niet verwoord kunnen worden. Fijn dat je even de goeie punten enzo hebt aangestreept en ik vind 't super dat ik jou ook op deze RPG mag hebben ^^ En inderdaad, pas op, verslavingsgevaar =D


    “Love is a contradiction.”

    Het lijkt mij ook een superleuke RPG! Je kan hier helemaal zelf bepalen hoe jouw verhaallijn loopt en zit niet aan een of ander plot vast, behalve dat je in New York moet zijn, maar dat is niet zo erg.. Superleuk en ik wil zo snel mogelijk beginnen! :)


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    I have registered! :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Vet! :D Ik ben Ian daar ^^ Wie ben jij? :D Of moet je nog over personage nadenken? :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman