• Hello.
    Ik heb in Dit topic verteld over mijn pokémon story die ik ga starten.
    Maar ik zoek mensen die bij de groep horen.

    Wat wil ik weten:
    Volledige Naam:
    Leeftijd(tussen de 12 en 17 jaar.)*:
    Woonplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Pokémon(s):


    * Ik weet dat officieel je mag beginnen als je 10 bent maar ik vind dat niet fijn schrijven.

    Poppetjes die er al zijn:
    De standaard mensen. (ash may misty brock enz.)
    April June Dawson
    Jade Cat Montez.
    Arlene Sanchez
    Lucas Sheppard
    Matthew Johansson
    Jules Jólé Montgomery
    Mitch Tommy Avigo
    Mary Romana Savarin
    Emma Saya Mine
    Nikkie Nicole Evans.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 0:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mag ik Ash invullen? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Mag ik Ash invullen? (cat)


    Nee. ;$
    Sorry maar ik heb de normale karakters en daarnaast wil ik zeg maar personage's door Q zelf verzonnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké dan moet ik even heul goed gaan denken, want ik heb nog nooit zo'n soort personage bedacht :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Oké dan moet ik even heul goed gaan denken, want ik heb nog nooit zo'n soort personage bedacht :'D


    Doe gewoon wat van je eigen karakter er in. Doe ik ook altijd :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volledige Naam:April June Dawson
    Leeftijd: 15
    Woonplaats:Pallet Town
    Karakter:April je een moedig en slim meisje en is graag allen ze vind het dan ook niet erg om allen te reizen.
    Ze is erg verlegen en rustig.
    Ze is ook erg sluw April heeft een angst;kleine ruimtes.
    April is iemand die je snel boos zult zien.
    Uiterlijk:Ze heeft lang stijl haar en meestal een muts op.
    Haar ogen zijn oceean blauw haar kleding stijl is heel gewoontjes en ze heeft altijd een keting om die ze van haar moeder heeft gekregen.
    Pokémons:minum,plusle,Ditto,Vaporeon en haar begin pokémon charmander.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    psst ik up dit topic


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volledige Naam: Jade Cat Montez.
    Leeftijd: 16.
    Woonplaats: Striaton City.
    Karakter: Jade is in het begin een best verlegen meisje. Maar als je haar beter kent bloeit ze helemaal op tot een vrolijk en gezellig iemand. Jade is een best gevoelig meisje. Ze kan weinig hebben en al helemaal van haar vrienden. Als ze ruzie heeft zal ze het na vijf minuten dan ook weer goed maken door haar excuses aan te bieden.
    Uiterlijk: Jade Heeft lichte paarse haren die nogal lang zijn. Ze komen bijna tot de grond. Ze heeft een pony dat mooi bij haar golvende haar past. Ze heeft blauwe ogen die er soms wat mysterieus uit zien.
    Pokémon(s): Bulbasaur is haar begin pokemon. Verder heeft ze Vulpix en Ponyta.


    If you are reading this... Hi ;)

    Ik ga er even een aantal maken, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volledige Naam: Arlene Sanchez, Arlene spreek je uit als Arlien, soms word haar naam afgekort tot simpelweg “Lien”.
    Leeftijd: Arlene is vijftien jaar oud, geboren op zestien mei.
    Woonplaats: Hearthorne City – Sinnoh Regio
    Karakter: Arlene is een erg vriendelijk meisje die snel vrienden maakt. Ze is redelijk koppig en wilt altijd haar zin doordrijven, is erg klunzig en heeft een hekel aan valsspelers. Ze is dol op alles dat schattig is en zeker niet één van de slimste. Ze is sportief, heeft tweelinkerhanden maar erg creatief en fantasievol. Ze verzint altijd de origineelste ideeën om te onstappen of voor duels en is zeer vrijgevig. Arlene staat erom bekend om snel op te geven.
    Uiterlijk:


    Ariana Grande
    Pokémon(s): Arlene haar begin pokémon was een piplup die nu is geëvolueerd naar een prinlup. Tevens heeft ze een azurill, plusle, bellossom en een eevee. Ze is op zoek naar een ijs of maansteen om haar eevee te laten evolueren in een glaceon of umbreon.
    Ze heeft in de jaren als pokémontrainer nog meer pokémons gevangen, maar sommige heeft ze vrijgelaten zoals haar roserade en swablu.
    Haar vader heeft een kleine boerderij waar haar andere pokémons zijn te vinden. Soms ruilt ze pokémon dus even. Op de boerderij staan onder andere haar pidove, vulpix, misdreavus en mareep.
    Extra: Arlene heeft Lucas Sheppard ontmoet toen ze in de Hoenn regio was, ze reizen nu al anderhalf jaar samen en zijn zeer goed bevriend. Sinds een aantal maanden reist ook Matthew Johansson met hen mee.

    Volledige Naam: Lucas Sheppard
    Leeftijd: Lucas is zeventien jaar oud, geboren op drie september.
    Woonplaats: Oldale Town – Hoenn Regio
    Karakter: Lucas is een erg levendige en spontane jongen die iedereen om zijn vingers wind. Hij is erg gastvrij en soms een tikkeltje overenthousiast. Is een echte levensgenieter en ziet overal het positieve van in. Wél heeft hij een ontzettend ochtendhumeur en is hij een tikkeltje verwaand. Hij is erg lui en vind het heerlijk om in de watten te worden gelegd. Ondanks dat is hij een echte waaghals en vind hij het heerlijk om in de spotlights te staan. Hij zou absoluut niet zonder aandacht kunnen.
    Uiterlijk:


    Josh Hutcherson
    Pokémon(s): Lucas zijn beginpokémon was een treecko die nu is geëvolueerd naar een sceptile. Hij heeft tevens nog een nidoking, lapras en een emolga.
    Thuis heeft hij nog meer pokémon maar deze kunnen niet allemaal mee. Thuis heeft hij nog een raichu, dodrio, noctowl en een houndor.

    Volledige Naam: Matthew Johansson, zijn naam word eigenlijk altijd afgekort naar Matt.
    Leeftijd: Matt is dertien jaar oud, geboren op zes augustus.
    Woonplaats: Castelia City – Unova Regio
    Karakter: Matt is voor zijn leeftijd een heel erg slimme jongen. Hij is ijverig, erg leergierig en een echte perfectionist. Dit maakt hem soms nogal irritant, omdat hij altijd tot het uiterste door wilt gaan. Matt kan absoluut niet tegen zijn verlies en het zit hem soms allemaal erg hoog in zijn bol. Toch is hij erg aardig en soms een tikkeltje verlegen, hij is mensen erg trouw en kan goed geheimen bewaren. Hij is een echt buitenmens.
    Uiterlijk:


    Dylan Sprouse
    Pokémon(s): Matt zijn eerste pokémon was een tepig. In het jaar dat hij nu pokémontrainer is heeft hij er nog een tympole en een lotad bij gekregen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volledige Naam: Jules Jólé Montgomery
    Leeftijd: Jules is vijftien jaar oud. Ze is geboren op 11 April.
    Woonplaats: Oldale Town – Hoenn Regio, waar Lucas Sheppard ook woont. Ze kent Lucas wel, maar is nooit met hem bevriend geweest.
    Karakter: Jules is een vurige meid met een eigen wil en een vrij uitgesproken mening. Ze is vrij apart en komt ook vaak erg dromerig over. Ze leeft namelijk erg in haar fantasie wereld en maakt opmerkingen waar ze eigenlijk nooit echt over na denkt, waardoor ze erg dom overkomt. Ze is ook echt niet de slimste en zal vaker opmerkingen maken die nergens op slaan. Ze is wel erg goed gehumeurd en vindt het heerlijk om met mensen om haar heen te zijn. Ze klamt zich snel aan iemand vast en denkt gauw dat iemand haar beste vriend is, zonder dat dat dus echt zo is. Jules is wel altijd in voor een duel en zal niet uit de weg gaan voor een uitdaging, ookal komt ze meestal wel zo over. Ze is namlijk vrij snel bang en rent wel gauw weg als ze bang is. Jules heeft iets heel positiefs rondom zich hangen en weet mensen ook goed te benaderen met die energie.
    Uiterlijk:


    Pokémons: Jules' begin pokémon was een Pikachu, deze is nu geëvalueerd tot een Raichu. Verder heeft ze nog een Ditto, Chikorita en een Beautifly.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 13:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige Naam: Mitch Tommy Avigo
    Leeftijd: Mitch is zestien jaar oud en zal op 4 december zeventien worden.
    Woonplaats: Oldale Town – Hoenn Regio. Hij is al jaren lang de buurjongen van Jules Montgomery. Ze zijn goed bevriend met elkaar en trekken nu ook samen rond.
    Karakter: Mitch is een vrij rustige en wijze jongen. Hij benadert dingen op een kalme manier en weet mensen ook vaak te troosten of rustig te maken. Hij is heus wel gesteld op grapjes en dat soort dingen, maar hij doet het meer op een sarcastische en rustige manier. Hij heeft namelijk altijd energie te kort en zal ook vaak zeuren als iets hem niet aan staat. Naast dat is Mitch een slimme jongen die zijn intelligentie altijd gebruikt op het gebied van duels en regels.
    Uiterlijk:


    Pokémons: Mitch's eerste pokémon was een Charmander, die ondertussen is geëvalueerd tot een Charizard. Op de een of andere manier heeft Mitch een hele slechte band met zijn Charizard, omdat deze pokémon ontzettend eigenwijs is en altijd wegvliegt van Mitch als hij hem iets vraagt. Daarom dueleert Mitch bijna nooit met Charizard, al zou hij dat ontzettend graag willen. Mitch heeft daarnaast nog een Meowth, een Alakazam, een Jolteon en nog een Pikachu. Deze Pikachu is verliefd op de Raichu van Jules.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige Naam: Mary Romana Savarin
    Leeftijd: Mary is dertien jaar oud en is dus drie jaar lang een trainer. Ze verjaart op 21 Mei.
    Woonplaats: Mary woont in Pallet Town.
    Karakter: Mary is nog een ontzettend speels meisje, gezien ze nog maar dertien jaar oud is. Ze is toch al behoorlijk intelligent en komt met haar wijze woorden vaak erg gemeen en verwaand over. Dit maakt haar niet erg uit, omdat ze van zichzelf weet dat het zo allemaal niet bedoeld. Ze is vaak erg alleen en kan het goed met zichzelf vinden. Ze heeft geen vrienden nodig, zegt ze dan altijd. Ze maakt vaak grapjes die mensen niet snappen en dit laat haar erg raar overkomen. Ze verbaast zich er steeds weer over als mensen dat tegen haar zeggen. Ze komt vaak erg sarcastisch over en is helemaal niet het liefste meisje dat je tegen zult komen, zeker niet nu ze een trainer is en alleen maar wil winnen. Je loopt algauw in haar weg.
    Uiterlijk:


    Pokémon: Mary heeft twee begin pokémons: een Nidoran en een Nidorina. Het mannetje en het vrouwtje van elkaar. Ze heeft hiernaast nog een pokémon: Jigglytuff. Hoewel dit een geweldige pokémon moet zijn, omdat ze haar vijanden in slaap kan zingen, doet ze dit op momenten waarop het helemaal niet moet. Ze is altijd chagerijnig en doet precies wat ze zelf wil.


    Oh trouwens het meisje op deze foto is Elle Fanning, de jongen van eerder is Avan Jogia en de andere is Lea Michele. (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 14:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga proberen ^^

    Volledige Naam: Emma Saya Mine
    Leeftijd(tussen de 12 en 17 jaar.)*: 15
    Woonplaats: Sunnyshore city of anders Twinleave town
    Karakter: Emma is verzot op Pokémons. Het liefste is ze de hele dag bij ze. Ze houd het meeste van zeldzame,en bekijkt ze ook het liefste van een afstandje. zelf heeft ze er 2. Al haar Pokémons mogen vrij rondlopen. Emma is druk bezig met het behalen van de badges, en als het niet lukt word ze boos. Meestal kunnen haar Pokémons haar weer vrolijk maken. Ook vind ze meedoen aan contesten heel leuk. Emma kan ook heel verlegen zijn. ze sport ook heel graag.
    Uiterlijk:


    Wie het is geen idee
    Pokémon(s): Emma haar eerste Pokémon was een Scyther. ook heeft ze een Pachirisu, een Empoleon, een Absol, Suicune en Shaymin.

    ik heb zo het idee dat deze heel bagger is >.<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Yeah, thanks voor de rol :}


    If you are&#65279; reading this... Hi ;)

    Volledige Naam: Nikkie Nicole Evans.
    Leeftijd(tussen de 12 en 17 jaar.)*: 16
    Woonplaats: Twinleave Town
    Karakter: Nikkie is een vrolijke meid, ze is erg sociaal, ze soms erg stil.. Ze twijfelt vaak, soms kan ze heel boos worden.
    Ze gaat ook voor haar vrienden, ze neemt het altijd voor ze op, soms wilt ze gelijk hebben, en anders niet word ze boos.
    Ze kan erg druk doen, vaak wisselt ze van stemming.
    Uiterlijk:


    Ze heeft lang stijl bruin haar, licht bruine ogen, ze is niet heel groot.
    Pokémon(s): Ze heeft een charmander, een pikachu een Pidgey en een Vulpix


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.