• Ik was net even aan het rondneuzen tussen enkele verhalen en kwam uit op een Bill Kaulitz love story. En toen dacht ik even bij mezelf van; waar is de tijd dat ik ook zo'n love stories schreef? Waar is de tijd dat ik ook grote fan was van hun? Waar is de tijd dat ze nog 'normaal' en leuk waren in mijn ogen. Oh memories, where'd you go?
    Anyway om dit nuttig te houden; denken jullie ook wel eens als jullie iets zien of tegenkomen of lezen of weet ik veel wat van; "waar is de tijd dat..." ?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Springfield schreef:
    Oh ja!
    Ik mis ook wel de oude TH sfeer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Dankzij die tijd kennen we elkaar wel hè, toch goed ergens.
    Tokio Hotel, connecting people. Lol. Ja idd maar best dat ze er zijn geweest anders kende ik je niet en dat zou ik spijtig vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, Passerby, die uitleg (van je oude story) :Y)

    Abrazo schreef:
    Haha, Passerby, die uitleg (van je oude story) :Y)
    I know. Genant gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ik mis Tokio Hotel in het algemeen soms wel ;x


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ja,dat heb ik als ik naar de kleuters of naar de lagereschoolkinderen kijk, denk ik dat al. Of gewoon herinneringe dan heb ik dat ook nog wel.

    Hihi, ja dat mis ik soms ook nog wel. Maar ik ben er overheen :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, daar denk ik soms ook nog wel eens aan. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jap de tijden van vroeger waren geweldig, imisit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    -

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 19:54 ]


    I Love You

    Ja enorm. Ik vind het nu heel erg grappig als ik nog een Tokio Hotel lovestorie tegenkom. Dan heb ik echt zo iets van omg vond ik ze echt zo leuk vroeger ? Like let's be real. Haha. En dan later zal het weer iets anders zijn dan One Direction en dan zal het zijn van waar is de tijd van One Direction.. Maar ik hoop dat dat nog lang zal duren ^^


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik ben nog steeds fan. Ik hou van de Th van nu, en van die van vroeger. :9~


    I changed.

    Ja ik mis mijn tijd dat ik K3 helemaal te gek vond, haha :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    jaaa dan is ik ze dat ze niet meer in europa zijn en dat ze niks meer van zich laten horen:(:(

    *moet even huilen*


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    ohja zekers wel.. dan kijk ik naar een oude poster en dan denk ik.'wat waren ze toen leuk.'

    maar heb dat ook met disney films. zoals mulan enzo


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt