• Hallo ik ga een nieuwe quiz maken. Ik weet nog geen naam misschien wilt iemand helpen.



    Het gaat over een meisje die Bill helemaal geweldig vind maar niet echt de style heeft ze is een enorme bitch en is een leidster van een groepje die emo's en scene's peste. Uiteindelijk word het wel wat met het meisje en Bill. Maar het blijkt dat Toms zijn vriendin het meisje is die zij altijd peste en wat nu?



    de rollen



    Hoofdrol Vriendin Bill: Bezet xTaraxTomx

    Hoofdrol Vriendin Tom: Bezet JOYCESTAR

    1 meisje die in het groepje hoort vanhet pestgroepje word vriendin Gustav:

    1 meisje die ook bij het groepje hoort van het pesten vriendin georg: BezetKimxGeorg

    1 meisje die het meisje dat gepest word altijd steunt:

    Zusje van Tara:Bezet Tesske101

    Zusje van het meisje dat gepest word:



    Dat waren ze



    Want ik moet weten



    Rol:

    Plaatje:

    Likes:

    Dislikes:

    Karakter:

    Tekstje:



    Kies niet de eerste de beste maar welke het beste is



    Xx. Tara

    Ik wil vriendin Gustav worden ^^ mijn info komt


    Rol: Vriendin Gustii

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76499

    Likes: Vrienden, bitchy zijn, muziek, Hello Kitty en chocolade

    Dislikes: Mensen die denken 'het' te zijn, spinnen en insecten

    Karakter: Spontaan, niet op d'r mond gevallen, bitchy, koppig,...

    Tekstje:


    Haaii pretty's<3

    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al gezien had Annelies en ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet. Zoals je ziet heb ik blonde haren en misschien zie je het niet goed maar m'n ogen zijn eigenlijk helder blauw. Tjah, ik en m'n beste vriendin waren ons als deze foto was genomen aan het opmaken en verkleden and that shiit en toen had ik lenzen in gedaan. Donker bruine om het duidelijk te maken. Ach, wat meer over mezelf want eerlijk, jullie willen écht niet dat ik een hele tijd over m'n haar&ogen zit te zeiken hea? Nou, in mijn vrije tijd ga ik erg veel weg met m'n vrienden, ga ik meestl shoppen en doe ik nog van die leuke shiit. Ach what, ik moet eigenlijk gaan want ik ga vandaag uit shoppen en naar een beautycenter enzoo!

    KiSsEz <3

    ik wil gustav ze vriendin wel zijn als ik mag?(baby)

    Rol: Gustav's vriendin.

    Plaatje:

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Likes: Shoppen, gitaars, roze ! Nijntje

    Dislikes: Haters

    Karakter: Bitch !

    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?

    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-