• En ik heb een k*tklas met bitches en tutjes, dus daar heb ik ook niet veel aan. Iemand enige idee wat ik in die twee uren plus pauze kan doen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Naar huis :3?


    To infinity and beyond •

    Naar de Media-theek gaa en stiekem Quizletten? :3


    Let it come and let it be

    Caipirinha schreef:
    Naar huis :3?


    Ik woon twintig km van school...

    @CountMeIn: maar de mediatheek is altijd veel te druk. D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Neem muziek mee :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lol, dat overleef je toch wel? o: Wij hebben wel eens 4 achter elkaar, en dan zit ik me gewoon 4 uur lang stierlijk te vervelen :Y)


    Alis volat propriis.

    Neem een boek of je DS mee, maak huiswerk en leer toetsen of ga op de computer?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Internetten op je laptop? Alvast wat huiswerk maken?

    Ik had gister 2 en een half uur tussenuur -__- Gelukkig had ik wel een leuk groepje om mee te zitten.

    Kun je anders niet kijken of er iemand anders alleen zit en daarbij gaan zitten?


    ars moriendi

    ik heb in totaal 5 tussenuren per week. morgen heb ik er ook twee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had vandaag 2 tussenuren. Helaas mochten we niet meer naar huis, omdat het 1e invaluur al een halfuur bezig was toen we het vroegen, en ja het kwam eigenlijk meerderdeels doordat de directeur er bij zat van alle locaties. Wat haat ik die vent. Maar zijn er geen winkels bij de school van jou in de buurt?


    <3

    Meddows schreef:
    Internetten op je laptop? Alvast wat huiswerk maken?

    Ik had gister 2 en een half uur tussenuur -__- Gelukkig had ik wel een leuk groepje om mee te zitten.

    Kun je anders niet kijken of er iemand anders alleen zit en daarbij gaan zitten?


    Ik heb net gekeken, en zie dat een vriend van mij het tweede tussenuur een ingeroosterd tussenuur heeft. Maar dan nog, het eerste uur... Ach, ik kan vast wel een boek lezen of zo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    hortons schreef:
    Ik had vandaag 2 tussenuren. Helaas mochten we niet meer naar huis, omdat het 1e invaluur al een halfuur bezig was toen we het vroegen, en ja het kwam eigenlijk meerderdeels doordat de directeur er bij zat van alle locaties. Wat haat ik die vent. Maar zijn er geen winkels bij de school van jou in de buurt?


    Twintig minuten lopen, ja. Ik heb geen fiets D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    En ik heb een k*tklas met bitches en tutjes, dus daar heb ik ook niet veel aan. Iemand enige idee wat ik in die twee uren plus pauze kan doen?


    Ja precies het zelfde hier. Als er echt niemand is die ik mag dan ga ik , of in mijn eentje naar de stad (ja ik weet het koos vriendloos, maar beter alleen in de stad dan in je eentje door school zwerven)
    of vandaag geen huiswerk maken en morgen in de mediatheek je huiswerk maken ofzo ?:)

    animé kijken :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik wou dat ik 2 tussen uren had.
    Ga huiswerk maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb in dit rooster geen springuren :'DDDDD


    Has no one told you she's not breathing?